Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Vážení, odpovídám na odpověď Vašeho mluvčího v televizní reportáži o ,,přesunutí zastávky náhradní autobusové dopravy v důsledku výluky vlaku" v obci Kamenný Přívoz.
V jeho odpovědí zaznělo mnoho nepravd a tedy bych danou věc chtěl od Vás vysvětlit.
1/ není pravda, že se nedá otáčet na parkovišti před závodem Prefa, v důsledku parkování automobilů,kamionů a pod., neb že
jsou tam umístěný kontejnéry na odpad. Už dávno není pravda, že parkoviště je plné automobilů, jako to bylo dříve, a
pokud tam nějaké auto stojí, tak stojí tak na straně, že v žádném případě nemůže znemožnit otočku autobusu!
2/ Jak je možné, že před tím to šlo a najednou to nejde.
3/ A když se v minulosti stalo, že parkoviště bylo zastavěné auty, tak autobus vyjel po silnici nad
parkoviště a následně zacouval do postranní ulice těsně nad parkoviště, tam vystoupili lidi a následně
autobus popředu vyjel z ulice a pokračoval ve zpáteční cestě.
4/ Když byly v minulosti výluky, tak za autobusem jezdil mikrobus, který vozil kola, dětské kočárky a
objemnější věci. Nevím, jak je to s kočárky tedy teď, (neb ten problém se mne netýká), ale co vím
jistě, tak do autobusu kamarádům kola odmítli vzít, pro upřesnění - elektrokola.
5/ Vůbec nechápu, jak jste si mohli dovolit, přesunout náhradní zastávku (do poměrně velké
vzdálenosti od vlakové zastávky) a tudíž když je to náhrada za vlak, nedojet až na vlkovou zastávku,
neb si myslím, že to je Vaší povinností!
6/ Řekl bych, že Vaše výmluvy jsou liché a neopodstatněné, neb jak říkám, když to šlo dříve, není
důvod, že by to nešlo i nyní!
7/ Jestli chcete, tak nechám uveřejnit v televisi ještě jednu reportáž, aby se daný problém vyřešil, a
ukázalo se, že Váš mluvčí říkal nepravdivé informace, a prosím neberte toto jako výhružku!
Je logické, že NIKDO z Vás tady nebydlí, nikdo z Vás tedy nemá ani staré rodiče, neb kdyby tomu tak bylo, tak by jste toto nikdy
nikdy nepřipustili. Neumíte si představit, co to je pro staré lidi tahat tašky s nákupy do toho kopce a takovou dálku.
Jak já to chápu, tak Vy prostě hledáte argumenty ,,aby to nešlo" a řekl bych to asi takto: kdo nechce,
hledá důvody, kdo chce hledá způsoby!
Doufám, že mi odpovíte na dané otázky a tedy Vám již dopředu, za odpověď děkuji.
Jeden z nespokojených občanů Kamenného Přívozu
Antonín Zavadil
Kamenný Přívoz 220
252 82 Kamenný
Vrátit náhradní autobusovou zastávku zpět, jako to bylo doposud, tedy u parkoviště Prefy
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.