Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
Dne 23.9.2014 jsem u pobocky CzC,ktera je v uherskem hradisti a na ktere jsem zakoupil STEELSeries Siberia Elite sluchatka.Cena sluchatek byla 4637kc.
Tyto sluchatka jsem reklamoval 8.6.2015 s tim,ze sluchatka obcas sumi a na mikrofonu je praskla buzirka.Tato reklamace byla vyrizena 26.6.2015 a bylo mi v emailu recene,ze sluchatka jako reklamace byla zamitnuta.
Chvili na to mi dosel email dalsi stim,ze mi sluchatka odesilaji na adresu bydliste.
Cituji:
Vyjádření technika: Neuznano z duvodu mechanickeho poskozeni.. Ukrouceny plast..
Vyjadreni technika me velice zklamalo,protoze popisuje jen jednu zavadu a to praskla buzirka a o sumu sluchatek neni zadna rec,coz v jeho vyjadreni hledam marne.
Jakmile jsem tento email obdrzel,tak jsem hned psal na jejich email,ze s tim nesouhlasim a popsal jsem vse a byl jsem dost nastvany.Email jsem odeslal 26.6.2015 a doted mi nikdo neodepsal.
Dne 29.6.2015 mi prisly ze servisu sluchatka.
Tak jsem dnes 30.6.2015 volal na infolinku,kde mi operator sdelil,ze s tim nic nejde delat,jedine bych mohl zkusit znovu tyto sluchatka poslat na reklamaci,nebo napsat stiznost.
Nevim co si mam myslet o CzC,protoze dat nekomu na reklamaci vec skoro za 5000kc a pak mi ji poslou na adresu a tod vse,tak mi prijde velice smutne.Proste zadne reseni.
Nazev sluchatek: STEELSeries Siberia Elite, černá,Seriove cislo:5112730513511304463
Reseni melo probehnout pri vraceni sluchatek na prodejne.Poslanim reklamovane veci na adresu je velice smutne.Navrhoval bych reseni jako opravu u ktere jsem ochotny zaplatit praci stravenou nad opravou,ale samozrejme po cenove domluve s tim,ze technik opravi i to sumeni.Pokud by tento navrh neprosel,tak chci reseni od CzC.
|
Tweet |
Reklamaci lze zamítnout pouze ze zákonných důvodů. Pokud se prodejce nevyjádřil k důvodu zamítnutí reklamace, respektive se k němu vyjádřil jen částečně, doporučujeme oznámit prodejci, že takovouto reklamaci nebude spotřebitel považovat za řádně vyřízenou a trvat na jejím řádném posouzení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o spotřebitelský právní vztah, použije se zde zvláštní úprava o prodeji zboží v obchodě podle § 2158 a násl. občanského zákoníku. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Místo uvedených nároků lze vždy zvolit přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Dobrý den pane Pavliši.
V příloze přikládám vyjádřeni servisu k vaší reklamaci. Uvedená vada se neprojevila + mechanické poškožení nelze uznat na záruku.
Dobry den
Aby jsme si to nejak urovnaly.Poslu sluchatka na servis,coz znamena oprava.Dojde mi odpoved od technika,ze za prasklou buzirku na mikrofonu muzu ja a o sumeni tam neni zadna rec a vy mi ted posilate,co jsem si uz cetl a znova Vam opakuji,ze vyjadreni od technika neni uplna,takze nesouhlasim s technikem.Pokud nekomu dam za ukol opravit sumeni a buzirku a dojde mi odpoved
Cituji:
Vyjádření technika: Neuznano z duvodu mechanickeho poskozeni.. Ukrouceny plast..,tak to se na me nezlobte,ale toto neni uplne vyjadreni k oprave a take to jako opravu neberu,protoze na sluchatkach nebylo nic opravovano.
Jestli jste si dobre cetly moji stiznost,tak by jste mi takovou odpoved nemohly napsat,nebo toto je podle Vas normalni?Cekam od Vas reseni.Vas argument jako preposlani vyjadreni,ktere jste mi poslaly na e-mail a mam ho i na strankach CZC neberu jako odpoved.Prosim o precteni moji stiznosti poradne.Zda se mi,ze se me snazite odkopnout,ale vec skoro za 5000kc se neda jen tak zahodit,tak si to prosim uvedomte...
Uplatnění reklamace samo o sobě nezakládá nárok spotřebitele na bezplatnou opravu, dodání nové věci či vrácení peněz. V rámci reklamačního řízení je prodávající povinen posoudit reklamovanou vadu, aby zjistil, zda se na ni vztahuje zákonná záruka. Z této záruky jsou vyloučeny vady, které na zboží vznikly v souvislosti s jeho užíváním spotřebitelem, zejména mechanické poškození věci a běžné opotřebení. Prodávající ze zákona odpovídá pouze za to, že zboží má při převzetí určitou jakost.
Tím se dle § 2161 občanského zákoníku rozumí to, že při převzetí kupujícím
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Pokud prodávající reklamaci zamítne ze zákonných důvodů a kupující s tímto vyřízením nesouhlasí, může si nechat vypracovat znalecký posudek, který by prokázal, že vada věci má původ již ve výrobním procesu. Na základě takového znaleckého posudku je pak možné od smlouvy odstoupit z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas v rozporu s ustanovením § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Samozřejmě je také možné domluvit se s prodávajícím na mimozáruční opravě, jejíž náklady však ve smluvené výši ponese spotřebitel. Prodávající není oprávněn mimozáruční opravu provádět bez předchozího souhlasu kupujícího, proto je vždy nutné nejprve kupujícího informovat o zamítnutí reklamace, což v tomto případě prodávající učinil.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.