Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71358Ne seriózní chování ke zákazníků.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2023, před rokem

Viktor Mamedgasanov

Znění stížnosti

Dobří den.Chcy podat stížnost na společnost Centropol.Dnes 25.10.2023 v 17:00 začal jsem volat operátorovi společnosti Centropolu,čekal jsem 70 min(což jsem nikdy ne zazil)po hodině mne řekl počitač že pracovní doba je do 18 hod.Na konec jsem svůj problém ne viresil.Jsem ne skutečne naštvanéj.A lituji toho že jsem k vám vůbec přesel.Od tejto chvily zdilym všem svojim známým jak vaše společnost chovase ke zákazníkům!!!!!Nejste seriózní společnost!!!!!!!!!!!


Produkt

Horši Společnost jako Centropol jsem v životě ne potkal!!!!!!


Požadované řešení

Chcy od společnosti Centropol dostat ústní a finančni omluvu v rozměru 1500 kč za čas o kterej jsem přišel!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 12:55, před rokem

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost je vhodné o dané situaci informovat. To je možné učinit například formou doporučeného dopisu s dodejkou, který bude zaslán na adresu sídla společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s., Vaníčkova 1594/1, 40001 Ústí nad Labem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 09:45, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.