Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobří den.Chcy podat stížnost na společnost Centropol.Dnes 25.10.2023 v 17:00 začal jsem volat operátorovi společnosti Centropolu,čekal jsem 70 min(což jsem nikdy ne zazil)po hodině mne řekl počitač že pracovní doba je do 18 hod.Na konec jsem svůj problém ne viresil.Jsem ne skutečne naštvanéj.A lituji toho že jsem k vám vůbec přesel.Od tejto chvily zdilym všem svojim známým jak vaše společnost chovase ke zákazníkům!!!!!Nejste seriózní společnost!!!!!!!!!!!
Horši Společnost jako Centropol jsem v životě ne potkal!!!!!!
Chcy od společnosti Centropol dostat ústní a finančni omluvu v rozměru 1500 kč za čas o kterej jsem přišel!!!!
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost je vhodné o dané situaci informovat. To je možné učinit například formou doporučeného dopisu s dodejkou, který bude zaslán na adresu sídla společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s., Vaníčkova 1594/1, 40001 Ústí nad Labem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.