#71361Za 1150kč jsem obdržel doslova hadr který jsem si neobědnal održel jsem mikinu s kapucí která je tenká jak papír ,žádný dodací list prostě nic ,he to normální zlodějna,proto si dojdu na policii podat trestní oznámení ,v žádném případě to tak nenechám,nemá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2023, před rokem

Tibor Gaňo

Znění stížnosti

Obdržel jsem mikinu kterou jsem si neobědnal zaplatil jsem 1150kč za mikinu která je tenká jako papír .V balíku chybí dodací list,na balíčku je adresa která je nečitelná,je to normální zlodějna ,protože se to nedá reklamovat chybí dodací list který jste mi nedodali ,proto půjdu na policii a podám trestní oznámení.Je to šílený určitě nejsem jediný koho jste oklamali ,věřím že hodně zákazníků které jste obelhali se přidaj,nejde to nechat jenom tak protože je to podvod.


Produkt

Obdržel jsem mikinu tenkou jako papír kterou jsem si neobdržel a ani jsem neobdržel dodací list


Požadované řešení

Požaduji zpět 1150 kč za zboží které jsem si neobědnal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 22:02, před rokem

Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané kvalitě, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající a je možné zboží reklamovat.

Mimo to platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.

Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů uplynula, je možné zboží reklamovat. Podle § 2169 občanského zákoníku platí, že má-li věc vady (věc neodpovídá popisu), může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má (dle českého práva) právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky obsahují více společností a nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva, je šance na uplatnění práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2023 15:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.