Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#71364Vrácení peněz na chybný účet, neochota napravit situaci.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2023, před rokem

Marta Jurkovičová

Znění stížnosti

Lidl mi vrátil peníze na špatný účet, prý jsem jej zadala špatně já. I kdyby ano, tak jsem chtěla po Lidlu, aby pořešil platbu znovu a vyžádal si ji zpátky od chybného příjemce platby. Na zákaznické lince mě pořád nutí, ať si vyžádám platbu sama, jenže nejsem odesílatel platby a na nic takového nemám právo. Samozřejmě jsem kontaktovala i svou banku a napsali mi, že si to musí vyžádat banka Lidlu. Nikdo se mnou nechce řešit vrácení peněz. Chtěla jsem kontakt na finanční oddělení, účetní nebo kohokoliv, kdo tomu rozumí, než dotyčný na zákaznickém servisu. Oni prý platbu poslali a hotovo.Neochota problém vyřešit. Nevím, kam jinam se obrátit. Mám nárok na vrácení peněz, mylná platba není nic ojedinelého.


Produkt

vrácení peněz


Požadované řešení

Lidl banka by si měla vyžádat zpátky penízem kterou poslala na špatný účet, dotyčný si platbu nemůže ze zákona nechat.
Lidl mi vrátí na můj správný účet moje peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 14:20, před rokem

Společnost Lidl by v tomto případě měla mít právo na vydání bezdůvodného obohacení vůči osobě, na jejíž účet byla platba zaslána.

Společnost musí prokázat, že spotřebitelka napsala špatné číslo účtu.

Pokud by společnost zaslala peníze na chybný účet, který by neexistoval, a peníze by se tedy vrátily společnosti zpět, měla by společnost povinnost zaslat peníze spotřebitelce na její účet. V případě chyby na straně spotřebitelky by však společnost mohla požadovat zaplacení administrativních nákladů.

Pokud by se spotřebitelka přepsala v čísle účtu a společnost by tak zaslala peníze na jiný existující účet, bylo by takové plnění spotřebitelce možné přičíst a společnost by tak měla svůj dluh vůči spotřebitelce řádně splněný. V takovém případě by spotřebitelka mohla vymáhat plnění po třetí osobě soudně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2023 09:34, před rokem

Dobrý den, paní Jurkovičová, platby se automaticky vracejí zpět na účet, který byl ze strany zákazníka manuálně zadán, pokud se jednalo o objednávku, která byla hrazena na dobírku. V případě, že se platba vrátí zpět z důvodu chybně zadaného účtu, budete informována na daný email, stejně jako Vám kolegové již tyto informaci sdělily. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2023 10:42, před rokem


Marta Jurkovičová

Platba se musela už dávno vrátit, za další zboží Lidl peníze taky nevrátil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2023 11:45, před rokem

Dobrý dne, paní Jurkovičová. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktovala zákaznickou linku na čísle 210 023 400. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověři. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2023 11:47, před rokem


Marta Jurkovičová

Hodnocení:

Komentář: komunikace se zákaznickým servisem je otřesná.