Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.17.10.jsem zaplatila a objednala posuvné dveře na tomto e-shopu.NIc se neděje a nikdo nekomunikuje
Částka byla 6400kč.Jak mám prosím dál postupovat?pochybné shopy si hlídám, většinou předem nic neplatíte,ale ...stalo se.Dekuji
KONEČNÁ
Číslo produktu: 050 Skleněné posuvné dveře 775x2050
Dodat zboží nebo Chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Konečná,
prvně se musíme ohradit proti tomu, že se nic neděje a nikdo nekomunikuje. O zaplacení objednávky jsem Vás informovali e-mailem ze dne 13.10., dále Vám byl zaslán e-mail ohledně vyřizování objednávky. Můžete toto prosím upřesnit, jak nikdo nekomunikuje?
U vámi zvolených dveří je dodací lhůta 20 pracovních dní, dveře tak budou expedovány v příštím týdnu. Doba dodání je u každého produktu vždy uvedena. Velmi nás mrzí, že jste tento termín dodání pravděpodobně přehlédla.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem
Ing. Vendula Dudzik Hrubá
Dobrý den.Jsem jenom ráda, že se nic neděje.. Na stránkách máte dostupné zboží do 5.dnů.I proto jsem dveře objednávala 13.10.u Vás..Poslaly jste mi e-mail,že zboží přijde 20-24.10.Na což jsem psala 24.10.,kdy zboží dorazí a 26.10.znovu na e mail nikdo nereagoval..Až Díky "vaše stížnosti "mi dnes odpověď přišla..Dekuji .Na zboží počkám do příštího týdne.
Dobrý den, paní Konečná
dostupnost zboží je skutečně až 20 dní
https://www.dum-zahrada24.cz/dum-zahrada24/eshop/1-1-DUM-a-BYDLENI/49-3-Sire-775mm/5/5326-Sklenene-posuvne-dvere-775x2050-Cikcak
Odpověď Vám nepřišla díky této stížnosti, e-maily zpracováváme postupně a na Váš e-mail ze dne 26.10. bylo odpovězeno 27.10.
Dveře Vám, podle sledovacího čísla přepravce, již byly doručeny. Prosím tak o uzavření této stížnosti.
Děkuji.
S pozdravem
Ing. Vendula Dudzik Hrubá
Dobrý den.Dveře dnes přišly. Dekuji.Konecna
Dobrý den,
děkuji za potvrzení a omlouvám se za případné komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Ing. Vendula Dudzik Hrubá
Hodnocení: