Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#71376Ztracený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2023, před rokem

Jana Matoušková

Znění stížnosti

Řádně jsme odeslala balík přes Balikovnu pomocí kódu vygenerovaného společností Vinted na Slovensko. Balík byl doručen do depa na Slovensku a odtamtud měl být přeposlán kupující. Kupující ale obdržela úplně jiné zboží, přičemž ani kód na doručeném balíku se neshoduje s mnou odeslaným. Vinted obchod stornoval s tím, že údajně bylo mnou zaslané zboží špatně zabaleno a mám si jej vyžádat od kupující. Ta má přitom cizí balík a ani nebyla přímým příjemcem mnou odeslaného balíku, takže mi nemá co vrátit. Já tedy nemám ani zboží ani peníze.


Produkt

Nepromokavá bunda reima


Požadované řešení

Dohledat balík nebo vyplatit kompenzaci prodejní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 14:55, před rokem

U společnosti Vinted funguje Integrovaná přepravní služba (předplacené přepravní štítky). U této možnosti přepravy musí prodávající k zaslání předmětu použít automaticky vygenerovaný předplacený přepravní štítek, jinak bude transakce zrušena. Jakmile bude předmět potvrzen jako ztracený nebo poškozený během přepravy, bude prodávajícímu na stránkách společnosti Vinted vyplaceno odškodné. Společnost Vinted pomůže prodávajícímu s procesem odškodnění a sdělí mu, zda musí učinit nějaké kroky nebo poskytnout nějaké informace a jaké lhůty musí dodržet. V případě sporu ohledně ztráty nebo poškození předmětu během přepravy se budou za správné považovat informace poskytnuté přepravní společností, dokud uživatel v řádném termínu neposkytne společnosti Vinted důkazy potvrzující opak.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost a nahlásit u ní vzniklý problém. Kontaktovat společnost je možné například skrze kontaktní formulář (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1) nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 09:52, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.