Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Navštívila jsem kamenný obchod ve Varnsdorfu. Personál absolutně neochotný, nekomunikativní, žádné znalosti o zboží a nakonec úplně jiné údaje pro doručení zboží.
Chtěla jsem zboží vynést do bytu, říkala jsem, že je v domě asi šest schodů, že nebudu mít nikoho, kdo by pomohl a že doma budu nejdříve v 15:30. Když jsem zjistila, že prodávající nic z mnou řečených požadavků do objednávky doručení nenapsala a zadala tam klasické asi uložené údaje,tak jsem byla tedy opravdu v šoku. Proč se tedy na vše vyptávala? No a o nabídce spotřebiče ani nemluvím. Strašný. Arogantní, neochotná. Ještě se chci zeptat, zda je možná sleva na poslední vystavený model spotřebiče?
Děkuji za odpověď. Pavla Kolarová.
Proškolení zaměstnanců na prodejně ohledně chování k zákazníkovi a samozřejmě znalost spotřebičů a jejich funkce a umět poradit.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ze zákona není nárok požadovat slevu na vystavený spotřebič. Pokud se tedy spotřebitelka s prodávajícím na tomto dohodne, jedná se o čistě smluvní ujednání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.