Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Nekomunikuje Allegro ,neřeší mou stížnost ,na pomoc nereaguje ,nabytek nedorucen do místa určení a zaplacení .
Prodejce spokojený_KIDS ,,nabytek za 25000lc dětské sestavy 2krat ,neochota řešit mou stížnost ,kuryr nedovezl na adresu určení a já musim řešit další přesun nábytku
Vyřešení a vracení peněz za dopravu ,komunikace se zákazníkem ,jsě samoživitelka a nemám peníze na rozhazování .
|
Tweet |
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Platí přitom, že reklamace je bezplatná bez ohledu na její výsledek.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis je možné adresovat společnosti Allegro Group CZ, s.r.o., Karolinská 650/1, 18600 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.