Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uzavřeli jsme s UPC smlouvu na dobu určitou (internet+kabelová televize) ale z duvodu stěhováni sme službu měsíc předem vypovědeli. Využívali jsme služby 11 měsícu.
Teď po nás chce UPC 2400,6 Kč, jako pokutu za dřívější ukončení věrnostního programu.
Kdyby nás na to ke všemu vopřed upozornila operátorka s kterou jsem komunikoval skoro denně, mohli jsme službu vypovědet přesne po 12 měsícich (zaplatili bychom jednu měsíční platbu navíc) a žádne pokuty které převyšují násobně naše platby bychom neplatili!
UPC internet + kabelová televize.
Vystavit fakturu na 20% sumu z měsíčných plateb které nebyly využite do konce smluvného období.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby podal reklamaci vyúčtování. Reklamaci je možné podat písemně (doporučeně) nebo elektronicky. V takovém případě doporučujeme, aby si spotřebitel pořídil důkaz o uplatnění reklamace, aby byl v případě sporu schopen její uplatnění prokázat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, Český telokomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
Pan Hamor využíval věrnostní portfólio od září 2013. V září 2014 bylo na další rok prodlouženo a smlouva byla ukončena dne 31. 5. 2015. Rozdíl z nevyužití věrnostní slevy byl tedy zpětně naúčtován za 8 měsíců.
Celou záležitost jsme prověřili a vzhledem k okolnostem v tomto konkrétním případě jsme věrnostní slevu zpětně neúčtovali.
S panem Hamorem se nám bohužel přes několik pokusů nepodařilo spojit telefonicky, proto byl z naší strany vyrozuměn prostřednictvím e-mailu.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Hodnocení případu zaslané spotřebitelem prostřednictvím emailu:
"Nas pripad je uz vyresen. Upc nam dalo nabidku zaplatit jen cast a tim padem je vse v poradku."
Vzhledem k výše zmíněnému stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo dohody.
Hodnocení:
Komentář: Nas pripad je uz vyresen. Upc nam dalo nabidku zaplatit jen cast a tim padem je vse v poradku.