Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#7140Poplatek za ukončení věrnostního programu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2015, před 10 lety

Gerhard Hamor

Znění stížnosti

Uzavřeli jsme s UPC smlouvu na dobu určitou (internet+kabelová televize) ale z duvodu stěhováni sme službu měsíc předem vypovědeli. Využívali jsme služby 11 měsícu.
Teď po nás chce UPC 2400,6 Kč, jako pokutu za dřívější ukončení věrnostního programu.
Kdyby nás na to ke všemu vopřed upozornila operátorka s kterou jsem komunikoval skoro denně, mohli jsme službu vypovědet přesne po 12 měsícich (zaplatili bychom jednu měsíční platbu navíc) a žádne pokuty které převyšují násobně naše platby bychom neplatili!


Produkt

UPC internet + kabelová televize.


Požadované řešení

Vystavit fakturu na 20% sumu z měsíčných plateb které nebyly využite do konce smluvného období.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 13:27, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby podal reklamaci vyúčtování. Reklamaci je možné podat písemně (doporučeně) nebo elektronicky. V takovém případě doporučujeme, aby si spotřebitel pořídil důkaz o uplatnění reklamace, aby byl v případě sporu schopen její uplatnění prokázat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, Český telokomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2015 16:40, před 10 lety

Pan Hamor využíval věrnostní portfólio od září 2013. V září 2014 bylo na další rok prodlouženo a smlouva byla ukončena dne 31. 5. 2015. Rozdíl z nevyužití věrnostní slevy byl tedy zpětně naúčtován za 8 měsíců.

Celou záležitost jsme prověřili a vzhledem k okolnostem v tomto konkrétním případě jsme věrnostní slevu zpětně neúčtovali.

S panem Hamorem se nám bohužel přes několik pokusů nepodařilo spojit telefonicky, proto byl z naší strany vyrozuměn prostřednictvím e-mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2015 13:01, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 13:57, před 9 lety

Hodnocení případu zaslané spotřebitelem prostřednictvím emailu:

"Nas pripad je uz vyresen. Upc nam dalo nabidku zaplatit jen cast a tim padem je vse v poradku."

Vzhledem k výše zmíněnému stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.9.2015 13:58, před 9 lety


Gerhard Hamor

Hodnocení:

Komentář: Nas pripad je uz vyresen. Upc nam dalo nabidku zaplatit jen cast a tim padem je vse v poradku.