Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den žádala jsem o zrušení paušální čísla ***.tak již učiněno nebylo.volali pouze 1 krát.z důvodu že jsem Byla v práci telefon nemohla zvednout dnes volám znovu trvá to 10 min než hlasový automat přepoji na operátora tak se po té době povedlo.operatorovi nebylo rozumět mluvil potichu ptám se proč mi nevolali další den aby se mohl požadavek zrušit.zadali heslo tak jsem již nadiktovala v telefonu bylo špatně.jiny heslo do přihlášení do Vodafone nemám.operator mi zavěsil jsem nedomluvila tím to chci okamžitě řešení.
Zrušení paušální čísla
Zrušit paušál z Čísla ***
|
Tweet |
Obecně u společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, a podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.
V případě vypovězení smlouvy platí odlišné podmínky než u při odstoupení od smlouvy. U výpovědi záleží, jestli šlo o smlouvu na dobu určitou nebo neurčitou. Pokud se jednalo o smlouvu na dobu určitou, ale byla uzavřena na více než 24 měsíců, považuje se za neurčitou (§ 63b odst. 1 Zákona o elektronických komunikacích). Pokud je na dobu určitou, bývá častá automatická prolongace, po které má spotřebitel možnost smlouvu vypovědět s výpovědní dobou max. 1 měsíc a poskytovatel jej o tom musí informovat (§ 63b odst. 5 ZEK).
Dále je možné vypovědět smlouvu bezplatně, pokud dojde k její jednostranné změně a navrhované změny pro spotřebitele nejsou výhradně přínosné, nejsou pouze administrativní povahy (např. změna sídla podnikatele) apod. Jediné, co musí v takových případech spotřebitel hradit je případné dotované koncové zařízení, pokud si jej ponechá (např. modem).
V případě, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou a došlo k jejímu vypovězení před uplynutím této doby, byla by sankce možná jen v případě, kdy smlouva skončí do 3 měsíců ode dne uzavření, přičemž výše této sankce je omezená (§ 63b odst. 8 ZEK)
Jiná smluvní ujednání, která mají odradit od změny poskytovatele, nemají právní účinky. (§ 63b odst. 12 ZEK)
Výpověď je jednostranným právním jednáním a k ukončení závazku není nutný souhlas druhé smluvní strany.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Trylcová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Věřím však, že se celá záležitost vyřeší k oboustranné spokojenosti. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.