Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Uzavřela jsem s pojišťovnou Axa assistance cestovní pojištění a také pojištění storna zájezdu. Smlouva byla sjednána 17 května 2023 a 19 května mi přišlo potvrzení o zaplacení. Bohužel od 24 května 2023 jsem začala řešit onkologické onemocnění. 11 července 2023 bylo a Axou přijato oznámení o škodní události. Od té doby ode mě vyžadují různé dokumenty, které jsem všechny odeslala hned jak bylo požadováno. Co 14 dní ode mě požadují jeden či dva další dokumenty, které hned posílám. Tak to to pokračuje až doteď, přes moje urgence, že celá záležitost se táhne více než tři měsíce. Zatím mi nebyl sdělen žádný závažný důvod, proč ještě není vyřízeno, pouze že potřebuji další a další dokumenty. Ty ovšem požadují co 14 dní po cca jednom dokumentu. Psala jsem stížnost na jejich oddělení i mluvila s operátorkami, které vždy přislíbili nápravu, která se ale zatím nekonala. Z jejich strany mě nikdo s vysvětlením dosud nekontaktoval.
Jaké jsou moje možnosti, na koho se obrátit, na ombudsmana?
Děkuji, Mirka Dvořáková
Okamžité navrácení vynaložených finančních prostředků a vysvětlení proč to zdržení.
|
Tweet |
Na stránkách společnosti AXA je uvedeno, že je stanovena lhůta 90 dnů na vyřízení nahlášeného případu.
Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů u ombudsmana České asociace pojišťoven (což je možné vyplněním a zasláním tohoto formuláře: https://www.ombudsmancap.cz/files/CAP_OMBUDSMAN_formular_2021-1_FORM_I.pdf).
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz