Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
30.6.2015 v 9.21h jsem obdržela sms od PPL CZ s.r.o. o doručování balíku s dobírkou mezi 14-16h. Čekala jsem do 17.h, zásilka nikde. Psala jsem na tlf. číslo řidiči (bylo uvedeno v sms od PPL). Sdělil mi, že on má dovolenou, takže mi to veze někdo jiný a že to určitě zkusí druhý den (dnes) znovu.
Dnes ráno opět dorazila sms od PPL CZ s.r.o. o opětovném doručování toho balíku. Žádný čas. A zároveň mi poslali e-mail, že byl 1. pokus o doručení (včera) neúspěšný, takže mi ho vezou dnes znovu. Jaký 1. pokus, když tady nikdo od nich nebyl?!!!!!
Kolem 14.h jsem volala na centrálu PPL CZ s.r.o., operátorka podle čísla balíku dohledala, že k doručení má dojít mezi 13-15h a dala mi číslo na řidiče. To samé, které bylo uvedeno v té původní sms.
Není to bohužel první takováto špatná zkušenost s touto přepravní společností. Vadí mi, že jsem rukojmím přepravní společnosti nebo jejího řidiče - mně je nakonec jedno, čí, pro mne je výsledek stejný - trčím už 2. odpoledne doma a čekám a čekám...
1. Lepší koordinace na úrovni depo - řidiči.
2. Lepší a hlavně pravdivá komunikace s klientem.
3. Že by třeba omluva za dvě úplně zbytečně pročekaná odpoledne?!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.