Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, píšu stížnost, že Kaufland Ostrava - Poruba neplní veřejný příslib, který dávají rozhlasem a naopak, že obsluha informací byla na mě hrubá a nevybíravým způsobem mě obvinila, že do Kauflandu chodím záměrně jenom proto, abych dostala odškodnění za čekání u pokladny. Vedoucí směny odmítla přijít se mnou mluvit. Personál se nechová k zákazníkům vůbec slušně. Místo poukázky mi nutila zboží ve formě čokolády.
Odškodnění, protože místo čokolád, jsem si mohla koupit jiné věci.
|
Tweet |
Obecně lze říci, že veřejně vyhlášený příslib přislibujícího zavazuje, je však třeba vycházet z podmínek, které musí být splněny pro poskytnutí odměny.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.