Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7142Poukázky za čekání u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2015, před 9 lety

Šárka Sachová

Znění stížnosti

Dobrý den, píšu stížnost, že Kaufland Ostrava - Poruba neplní veřejný příslib, který dávají rozhlasem a naopak, že obsluha informací byla na mě hrubá a nevybíravým způsobem mě obvinila, že do Kauflandu chodím záměrně jenom proto, abych dostala odškodnění za čekání u pokladny. Vedoucí směny odmítla přijít se mnou mluvit. Personál se nechová k zákazníkům vůbec slušně. Místo poukázky mi nutila zboží ve formě čokolády.


Požadované řešení

Odškodnění, protože místo čokolád, jsem si mohla koupit jiné věci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 12:13, před 9 lety

Obecně lze říci, že veřejně vyhlášený příslib přislibujícího zavazuje, je však třeba vycházet z podmínek, které musí být splněny pro poskytnutí odměny.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2015 12:50, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 10:28, před 9 lety

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 11:14, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.