Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den chtěl bych Vás Požádat o radu(pomoc). Koupil jsem Airsoftovu pušku přes Eshop. Při druhém natažení se ulomila její část(vada materiálu prodejce uznal telefonicky), před zasláním mi prodejce na moji žádost upravil pušku - odstranil omezovač(u této pušky to nabízí v popisku za příplatek).Pušku jsem odeslal zpět prodejci s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy a daňovým dokladem, kopie jsem udělal. On mi tvrdí ,že to nejde ,protože puška je poškozená a mohu ji pouze reklamovat. Druhý problém je prý v odstranění omezovače na mé přání(odstranění omezovače znamená zvýšení úsťové rychlosti vystřelené kuličky). To také prý znemožňuje odstoupení od smlouvy. Několik kuliček jsem již nenašel. Tak jsem mu psal, že je uhradím. S prodejcem jsem se snažil dohodnout a však ten nic jiného neuznává než reklamaci. Děkuji za odpověď a případnou pomoc . S pozdravem Jan Potužník
1.Objednávka po telefonu 23.6.2015
2.Puška odeslaná zpět spolu s dokumenty(odstoupení od smlouvy a daňový doklad)26.6.2015
3.Odstoupení od smlouvy posláno mailem
L96 AWS, Black, dvojnožka, optika, Well [MA4401D] , odkaz-http://www.airsoftguns.cz/l96-aws-black-dvojnozka-kvalitni-optika-well-warrior-ma4401d
Chci vrátit peníze i za cenu soudních tahanic. Pokud samozřejmě budu v právu. Dám na Vaše doporučení zda to má smysl.
|
Tweet |
Pokud se na věci projevila vada, nemusí spotřebitel věc reklamovat, ale může ve 14 dnech odstoupit od smlouvy. Totéž může učinit, pokud věc již přišla poškozená. V případě, že by spotřebitel věc sám poškodil, např. by spadla a rozbila se, nebo by s ní nakládal jinak, než je nezbytně nutné k ověření si jejích vlastností, může prodejce požadovat náhradu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty věci.
Na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech od převzetí se ovšem rovněž vztahuje výjimka, a to ustanovení § 1837 písm. d) občanského zákoníku, která stanoví, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Z důvodů výše uvedených doporučujeme spotřebiteli uplatnit svůj nárok standardně prostřednictvím reklamačního řízení, přičemž je vhodné, aby v požadovaném řešení uvedl vrácení peněz.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.