Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Mel jsem NEZAVINENOU dopr.nehodu.
Pojistovna odmita zaplatit opravu vozidla.
Odhadla cenu vozidla na polovine nejlevnejsi ceny na trhu.
Odhadla cenu opravy v polovine realne ceny.
Minimalni komunikace ze str.pojistovny a bezpredmetna.
Nahradni vozidlo neposkytla-ac to ma v poj.podminkach.
V době dovolenych velice "prijemna" zkušenost s pojišťovnou!!!
Navíc jsem bez svého zavineni bez auta !!!
cislo pojistne udalosti- 2156018226
Zavolat rediteli likvidaci a servat ho jako psa:-)
|
Tweet |
Pokud se pojišťovna ve smlouvě zavazuje za podmínek, které byly splněny, k nějakému plnění, vzniká jí z takového ujednání závazek. Doporučujeme spotřebiteli svůj nárok vznést písemně s odkazem na příslušné znění smlouvy či pojistné podmínky. Nesplnila-li pojišťovna smluvní povinnosti a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je možné ji v souladu s § 2913 občanského zákoníku. Pokud spor bude mezi stranami přetrvávat, autoritativně může o právech a povinnostech stran rozhodnout pouze soud.
V případě, že všechny skutečnosti, které podmiňují výplatu pojistky splněny byly, má pojištění právo na vyplacení pojistky v dané lhůtě. Pokud se tak nestalo, je společnost v prodlení. Pojistné plnění je splatné do 15 dnů po skončení šetření. Šetření je skončeno, jakmile pojistitel sdělí jeho výsledky oprávněné osobě. Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla pojistná událost oznámena. Nemůže-li ukončit šetření ve této lhůtě, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu. Lhůtu lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného.
V tomto případě je nutné za skutečnou škodu považovat snížení majetku vzniklé za účelem obnovení věci do předchozího stavu. stavní soud ve svém nálezu II. ÚS 2221/07 odmítl mechanické odečty rozdílů mezi opotřebenými a novými díly. Taktéž vyslovil názor, že ke zhodnocení vozidla nedojde, protože hodnota bouraného vozidla je vždy nižší než hodnota vozidla nebouraného a účelně vynaložené náklady (byť i na nové díly) na tom nic nezmění. Účelně vynaložené náklady rovněž nelze přenášet na poškozeného, který na rozdíl od škůdce žádnou svoji povinnost neporušil.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.