Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Auto bylo prodáno této firmě v aukci. Sjednání zemin odvozu, auto odvezeno a zaměstnanec této firmy nám sám řekl, ze pro papír si máme dojet zítra, ze bude. S tím ze to máme před celou Prahu, jsme pana i formovali o tom, ze i z důvodu prace v pátek se tam nezvládneme zastavit, ze se zastavime v pondělí. V pondělí jsme tam dorazili a papir nikde. Volali se majiteli a ten na nás začal do telefonu rvát, ze se řeklo v úterý ale sním jsme se na ničem takovém nedomlouvali, protože domlouval jen termin odvozu auto, na který poslal zamestanance a se slovy ze pokud jsme se domlouvali se zaměstnancem o papíru je nás problém , a ze od teď to bude podle jeho pravidel a ze on rozhodne kdy nám papír bude vystaven, ze jinak se s námi o ničem bavit nebude.
Chování neslušné, arogantní, sprostý hulvat a vysmiva se vám do telefonu, když ho upozornite ze to budete řešit tedy právní cestou a přes úřady, ze se vám tohle chování nelíbí, tam vám na to řekne ať si stěžujete klidně na Pražském Hradě .
Rozhodne nedoporučuji.
Za par tisíc, takových problému s tím spojených.
Vystaveni papíru o ekologické likvidaci.
|
Tweet |
Potvrzení o likvidaci vozidla je pro majitele dosloužilého vozidla nezbytným dokladem pro vyřízení trvalého odhlášení automobilu z evidence motorových vozidel. Bez platného potvrzení o ekologické likvidaci není možné automobil z registru vyřadit dle § 13 odst. 3 písm. a) zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a není tedy možné ukončit placení povinného ručení.
Mezi datem, kdy bylo vozidlo převzato k ekologické likvidaci společností, a podáním žádosti spotřebitelem o zápis zániku vozidla u obecního úřadu obce s rozšířenou působností je stanovena zákonná lhůta 10 dní. Jestliže majitel vozidla nepožádá v této lhůtě o zápis zániku vozidla, může se jednat o přestupek, za který lze uložit pokutu až do výše 50 000 Kč dle § 83 zákona č. 56/2001 Sb.
Majitel vozidla, který předává vozidlo nebo autovrak k ekologické likvidaci, by měl tedy vyžadovat okamžité vystavení platného protokolu o likvidaci, přičemž likvidaci provádí pouze státem vybrané společnosti, které lze dohledat na webové adrese: https://autovraky.mzp.cz/autovrak/webklient/ralight.
Jednání zaměstnance společnosti, který přislíbil vydání dokladu o likvidaci vozidla spotřebiteli v určitý den, je závazné pro společnost HEAVY METAL s.r.o. dle § 430 občanského zákoníku.
Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Jabloňová 2136/11, 106 00 Praha.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění - tj. k vystavení dokladu o likvidaci vozidla i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Jestliže vznikne spotřebiteli nevydáním dokladu o likvidaci vozidla škoda (např. výše uvedená pokuta), může po společnosti požadovat její náhradu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít, aniž by došlo ke smírnému vyřešení sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.