Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost která my drží výplatu která byla z pracoviště penny market odeslaná bez variabilního symbolu na jejich sběrný účet *** . Už 18 dní se zkouším dovolat a nikdo to nebere.
Zkouším kontaktovat přes email ze kterého my za celou dobu bylo napsáno jen to co je na jejich stránce freepay a to je vše .
zkouším to každý den ale je to marné neodepisují nekomunikují nevím jak to dál už řešit kvůli té to společnosti jsem se dostal do problémů.
Roman Sláma
po 16. 10. 15:04
Dobrý den, problém na straně partnera. Nyní se provádějí ZV na účty (převody zůstatků), žádné další platby se připisovat bohužel nebudou a budou se vracet zpět
A to je vše nic víc a já mám u nich na účtu peníze 16 481 kč
chci aby my vrátily to co my náleží na co jsem dělal měsíc 16 481 kč .
|
Tweet |
Dle reklamačního řádu společnosti Prepaid Solutions a.s. (dostupného zde: https://www.freepay.cz/upload/file/20220701-reklamacni-rad-ps.pdf) platí, že "každý klient společnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s. má právo reklamovat skutečnosti, které jsou předmětem smluvního vztahu a u kterých se klient domnívá, že byly ze strany PREPAID SOLUTIONS, a.s. splněny nedostatečně, nekvalitně nebo nebyly splněny vůbec."
Dále je zde uvedeno, že stížnosti a reklamace mohou klienti podat buď:
a. Písemně: Prepaid Solutions a.s., Vodičkova 791/41, Praha 1, 110 00
b. Elektronicky: reklamace@prepaid-solutions.cz
c. Telefonicky: +420 234 102 101
Společnost odpověď na stížnost či reklamaci poskytne spotřebiteli ve lhůtě do 30 kalendářních dní. Odpověď na reklamaci v souvislosti s poskytováním platebních služeb/vydáváním elektronických peněz PREPAID SOLUTIONS, a.s. poskytne spotřebiteli do 15 pracovních dnů od jejího obdržení, přičemž odpověď poskytne společnost stejným způsobem, jakým spotřebitel stížnost/reklamaci uplatnil.
Proti způsobu vyřešení reklamace nebo stížnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s., může klient podat stížnost u kontrolního orgánu – České národní banky, a to
- Písemně: Na Příkopě 28, Praha 1, 115 03
- Telefonicky: +420 224 414 359
- Fax: +420 224 412 261
- Elektronicky: spotrebitel@cnb.cz
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Spotřebitel nás informoval, že mu byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.