Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení zástupci Skylinku,
touto cestou se obracím na vás s vážnou stížností ohledně nedávného výpadku přímého přenosu závodu Formule 1, který se konal dne 29.10. 2023. Jsem zákazníkem vaší služby a vždy jsem měl důvěru v kvalitu a spolehlivost vašich služeb. Nicméně, události minulého víkendu mě velmi znepokojují.
Dne 29.10. 2023 jsem se těšil na sledování závodu Formule 1, který byl jedním z hlavních důvodů, proč jsem si předplatil váš služby. Bohužel, během důležitých okamžiků závodu, došlo k výpadku přímého přenosu, a to způsobilo velké zklamání nejen mě, ale i mé rodině a přátelům, kteří byli u mě na návštěvě a sledovali závod spolu se mnou.
Tento výpadek nejenže narušil moji zábavu a zážitek ze sledování závodu Formule 1, ale také mě připravil o důležitý okamžik, který jsem očekával s velkým nadšením. Tímto výpadkem jsem byl zklamán, a zároveň mě to přivedlo k otázkám ohledně spolehlivosti vašich služeb, za které platím pravidelně.
S pozdravem,
Mikuláš Petr
Přenos závodu Formule 1
Proto bych rád požadoval následující:
Podrobné vysvětlení příčiny výpadku přímého přenosu závodu Formule 1 dne 29.10. 2023 a opatření, která společnost Skylink přijme, aby se podobným událostem v budoucnu zabránilo.
Omluvu za nevyhovující zážitek a kompenzaci za přerušení služby, kterou jsem si předplatil.
Záruku, že se budete snažit maximalizovat spolehlivost svých služeb, aby se výpadky přenosu stávaly co nejméně často.
Jsem připraven dát společnosti Skylink příležitost napravit tuto situaci a znovu získat mou důvěru jako spokojeného zákazníka. Avšak očekávám, že tato záležitost bude vyřešena co nejdříve.
Rád bych vám poděkoval za vaši pozornost k mé stížnosti a za vaši snahu zajistit, aby vaše služby byly spolehlivé a kvalitní. Těším se na vaši odpověď a řešení této záležitosti.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti SKYLINK prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.skylink.cz/kontaktni-formulare.
Další kontakty na společnost:
- adresa: Satelitní televize Skylink, P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika;
- infolinka: 595 694 310.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít, aniž by došlo ke smírnému vyřešení sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.