Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Pokud při zřizování dětských účtů dětem na přepážce řeknou, že pokud do konce října ZAPLATÍ alespoň 1x kartou, dostanou odměnu 555 Kč, bylo by fajn to buď dodržet = zaplatily do konce října = dostanou odměnu. A nebo říct PŘESNÁ pravidla: musíte zaplatit do 27 nebo 28.10. a dostanete odměnu. Ty děti - v našem případě 9 a 11 let, netuší a ani je nezajímá, že bance trvá dva dny to zaúčtovat! Ty děti vidí mínus na účtě a mají to za vyřízené. Datum provedení platby je do konce října. Kartu použily do konce října.
A pak to zklamání, že nic nedostanou... PROČ?
Proč hlásáte, že stačí kartu použít/ kartou zaplatit do konce října, když moc dobře víte, že vám jde o zaúčtování platby do konce října a také moc dobře víte, že zaúčtování platby trvá 2 dny?! V celé historii jsem zpětně nenašla jedinou platbu zaúčtovanou dříve, takže to moc dobře víte!! Proč tedy nepíšete a neříkáte do 27.nebo 28.10.(já sama nevím)?
Pokud chcete v dětech vzbudit zájem o bezkontaktní placení, v tomto případě je akorát tak pořádně naštvete!
Přesné informace - že platba musí být do konce října zaúčtována - jsem nedostala ani ja jako rodič a tato informace je i na internetu těžko vyhledatelná! Chápu, že neznalost neomlouvá. Toto mi ale opravdu přijde jako podvod na děti!! Pokud jim dám kartu do ruky ať s ní do konce měsíce někde něco zaplatí a dnes se náhodou dozvím, že je pozdě, je to podle mě podvod. Na děti určitě ANO!
Jak jim mám teď vysvětlit, že nic nedostanou?
Jsem z tohoto Vašeho přístupu velmi rozčarována!
S pozdravem,
J. Nechvátalová
Férové řešení by podle mě bylo - obzvláště v případě dětí! - dát odměnu i těm dětem, které kartu použily/ zaplatily s ní do konce října- tedy do 31.10., bez ohledu na to, kdy tu platbu někdo zaúčtoval...
Děkuji.
|
Tweet |
Dle pravidel reklamní akce „AKTIVNÍ účet pro studenty a děti s odměnou 555 Kč" (dostupných zde: https://www.rb.cz/attachments/ostatni/pravidla-reklmani-akce-aktivni-ucet-pro-studenty-s-odmenou.pdf) je pro získání odměny nutné splnit tyto podmínky:
- sjednat si u společnosti běžný účet s tarifem AKTIVNÍ účet v rámci akce „Nabídka pro studenty a děti“ (dále jen "Účet");
- být novým klientem společnosti ve věku 8 až 17 let, pro kterého společnost v období 6 měsíců před sjednáním Účtu nevedla jiný běžný účet;
- alespoň jednou zaplatit debetní kartou vydanou k Účtu a do 31. 10. 2023 musí dojít k zaúčtování této platební transakce.
Společnost v pravidlech spotřebitele dále upozorňuje, aby raději nenechávali platbu na konec měsíce, ať se stihne zaúčtovat.
Jestliže však zaměstnanec podnikatele uvedl, že stačí platební kartou do 31. 10. 2023 zaplatit, je takové jednání závazné i pro společnost dle § 430 občanského zákoníku.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 412 440 000 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.