Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v květnu 2014 jsem uzavřel smlouvu s firmou GRESS na zasklení 2 lodžií s tím, že zaměření bude provedeno po dokončení zateplení panel. domu (dokončeno na straně lodžie po průtazích se stav. firmou až letos na jaře), po zaměření dle smlouvy bude zasklení provedeno do 3-4 týdnů od zaměření (dále dle smlouvy jsem po zaměření 11.5.15 odeslal zálohu). Po uplynutí 4 týdnů jsem kontaktoval firmu, kde mi sdělili, že termíny mají až 7 týdnů, což mi pracovník firmy při zaměření neřekl (hned bych hledal jinou firmu). Nyní mi byl navržen termín montáže 9.7., což jsem z prac. důvodů nemohl akceptovat, poté jsme se předběžně domluvili na termínu 16.7., který jsem měl (vzhledem k zaměstnání) do konce tohoto týdne potvrdit, což jsem telef. provedl již včera, pracovník firmy mi ale řekl, že termín 16.7. již neplatí a nabídl další za týden. Vzhledem k realisaci montáže za cca 2,5 měsíce (místo 3-4 týdnů) chci odstoupit od smlouvy a vrátit již zaplacenou zálohu.
Již byl včera kontaktován a upozorněn na situaci pracovník vedení firmy v jejím sídle (Brno)
Děkuji za radu.
montáž zasklení 2 lodžií v panel. domě
odstoupení od smlouvy pro její nedodržení, vrácení zaplacené zálohy
|
Tweet |
Podle § 2590 občanského zákoníku zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase. Pokud ani po vyzvání zhotovitel dílo neprovede, tak dle § 1978 občanského zákoníku má objednatel právo od smlouvy odstoupit.
Objednatel má právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené zálohy.
Dobrý den, dovolíme si reagovat na stížnost podanou panem Malínkem a provést shrnutí za naši společnost. Pan Malínek v květnu 2014 objednal u naší společnosti zasklení 2 ks lodžií s tím, že nyní probíhá zateplení fasády, které by mělo být dokončeno do následujících dvou měsíců, s tím, že nás telefonicky vyzve k druhému přeměření po zateplení. Již nyní mu začala plynout 7 denní lhůta pro uhrazení zálohy, kterou nedodržel o cca 12 měsíců. Více jak 12 měsíců se nic nedělo a pan Malínek v květnu 2015 volal, že až nyní je možné provést zaměření po zateplení. Okamžitě jsme tedy provedli druhé zaměření.
Více než jeden rok jsme klientovi drželi cenu, která byla zvýhodněna pouze na období v roce 2014, ale přesto jsme mu vyhověli a ponechali jsme stejné cenové podmínky. Záloha nám byla doručena 12.5.2015 a začal tedy plynout termín zhotovení. Bohužel se termíny dodání oproti loňskému roku změnily ze 4 týdnů na 7 vzhledem k nárůstu objednávek. Na což byl klient technikem upozorněn při druhém zaměření. 29.6.2015 byly tedy obě lodžie přichystány k montáži a začala koordinace termínu montáže s klientem. Naší společností bylo nabízeno několik termínů, které se klientovi nehodily a trval na jediném pro něj možném termínu a to 16.7.2015. Tento den byl již bohužel zcela zaplněn, ale přesto jsme montáže z toho dne přeložily, abychom klientovi vyšli vstříc a montáž v dohodnutém termínu provedli. Časové prodlevy byly tedy i ze strany klienta a není bohužel možné všem klientům vyhovět na konkrétní termín zvláště v období prázdnin, kdy se veškeré montáže podřizují dle dovolených klientů. Nicméně ke dni 16.7.2015 byla montáž provedena. Závěrem bych ještě ráda doplnila, že pan Malínek má celou zakázku na splátky, bez jakéhokoli úroku či poplatku a na celou zakázku mu půjčila naše firma. Děkuji za možnost reakce. Za firmu GRESS, Vlasáková.
Nyní případ přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat na vyjádření společnosti, případně aby celou stížnost uzavřel.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, proto stížnost uzavíráme.