Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#71500Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2023, před rokem

Radka Mencová

Znění stížnosti

V 17.června 2023 jsem telefonicky objednala a zaplatila 2 přistýlky a dva polštáře v hodnotě 5.500,-Opakovaně jsem urgovala nedodané zboží. Nakonec jsem objednávku stornovala a požadovala vrácení peněz. Doposud nemám nic. Mencová Radka


Produkt

Přistýlka dormeo a chladivý polštář


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2023 16:52, před rokem

Dne 16. 8. 2023 byla zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti Studio Moderna s.r.o. Soud touto vyhláškou vyzývá věřitele společnosti, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě do rozhodnutí o úpadku.

Dne 27. 9. 2023 se situace však změnila, jelikož došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 27. 11. 2023. K přihláškám, které budou podány později, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky se v insolvenčním řízení neuspokojují.

Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem. Přihlášky a jejich přílohy ve dvojím vyhotovení se podávají u Městského soudu v Praze.

Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Informace k insolvenčnímu řízení: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=00F8727E7A64127BE06333F21FAC766CC.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=55962060.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2023 13:15, před rokem

Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít, aniž by došlo ke smírnému vyřešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 16:21, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.