Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71501Zpoždění autobusu 290

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2023, před rokem

Monika Martiníková

Znění stížnosti

Pokaždé co jezdim autobusem 290(Hať směr Ostrava, nebo naopak), tak maji vždy zpoždění. Poté jezdí až moc rychle, že lidé, co si nesednou, tak se skoro neudrží. Ted se stalo, že řidič v Hlučíně prudce zabrzdil a lidi skoro vyletěli oknem ven, aniž by se řidič omluvil. Nejezdi moc často a pak je autobus úplně plný.


Požadované řešení

Prosím, aby autobus 290 z Hati směr na Ostravu jezdil častěji a opatrně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2023 16:59, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 11:11, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.