Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71502Nepřehledné informace ohledně psa které platí jednou tak a jednou tak a propadla jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2023, před rokem

Martina Jetmarová

Znění stížnosti

Jeli jsme z Pardubic do Olomouce se štěnětem cestou tam nás pustili na zpět jsme nebyli puštění v pozdních hodinách s malou dcerou do vlaku musela jsem si koupít lístek od ČSD i když mě posádka tvrdila že nám vrátí peníze na pobočce která byla zavřená.je zajímavé že na jiných linkách může být pes bez přepravky a na jiných trasách ne.. trošku zvláštní předpisy opravdu děkuji Regio jet za krásný zážitek kdybychom neměli peníze na úctě tak jsme bezdomovci v Olomouci.


Požadované řešení

Vrátit peníze plus co jsem zaplatili na více


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 08:04, před rokem

Bezplatně lze drobné domácí a jiné zvíře přepravit ve spojích kategorie RJ. V takovém případě by mělo být zvíře uzavřeno v kleci, koši nebo jiné vhodné schránce s nepropustným dnem po celou dobu jízdy a nemělo by být ostatním cestujícím na obtíž.

U spojů kategorie R drobná a malá zvířata ve schránce o rozměru spoluzavazadla cestují zdarma. U linky R8 a R23 je možné přepravovat psa bez uzavíratelné schránky s nasazeným náhubkem a vodítkem za poplatek 30 Kč. Psa na vodítku převeze společnost pouze v tarifní třídě Low cost (2. tř.).

Výjimkou z výše uvedeného jsou služební, vodicí a asistenční psy (náležitě označené a s průkazem) doprovázející osobu s průkazem ZTP, ZTP/P či cvičitele. Jejich přeprava je zdarma a dostupná ve všech tarifních třídách.

Více informací nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/preprava-zavazadel-a-zvirat

Pokud spotřebitel splnil výše uvedené podmínky a zvíře mělo být přepravováno bezplatně, ačkoliv tomu tak nebylo, má právo požadovat vrácení zaplacené částky navíc.

Pokud navíc zaměstnanec společnosti přislíbil spotřebiteli navrácení poplatku za psa na pobočce společnosti, je takové jednání závazné pro společnost dle § 166 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 11:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.