Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#71504Dodání nekompletních údajů ke zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2023, před rokem

Jana RNDr. Pokorná

Znění stížnosti

Zakoupila jsem u této společnosti přenosná sluchátka MELICONI HP STETO Digital černá 1 ks v ceně 2 697,- Kč.
Převzato a uhrazeno jako balík v Zásilkovně dne 30. 10. t. r.. Faktura č. ***.
V zásilce postrádám český návod k použití (zákonná povinnost)
a ani v manuálu není uveden kontakt na autorizovaný servis toho výrobku.


Požadované řešení

Požaduji dodání obou informací :
a to jak českého návodu k použití sluchátek,
tak kontakt na autorizovaný servis v ČR. optimálně v Brně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 08:08, před rokem

Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 2 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2023 08:38, před rokem

Dobrý den, je mi velice líto, že u výrobku nebyl návod na použití přiložen. Výrobek je v originálním obalu a nelze tedy zjistit, že návod chybí. Na e-mail Vám bude odeslán kontakt na autorizovaný servis a návod k použití. Přeji hezký den. Jana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2023 08:45, před rokem


Jana RNDr. Pokorná

Děkuji dTestu za pomoc k rychlé nápravě. Přislíbená reakce společnosti mě uspokojuje.
Pakliže se uskuteční, případ uzavírám.
Dr. Pokorná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2023 15:00, před rokem

Dobrý den, na e-mail byl zákaznici zaslán kontakt na autorizovaný servis. O návod byl zažádán dodavatel výrobku a v tuto chvíli čekáme na jeho zaslání.
S pozdravem Jana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 23:01, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda se již případ povedlo smírnou cestou vyřešit.

Nad to dodáváme, že není-li reklamace (v tomto případě reklamovaná vada spočítá v absenci českého návodu) vyřešena do 30 dnů (tedy není-li do 30 dnů spotřebiteli předán návod v českém jazyce), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu (§ 19 odst. 3 a 4 zákona na ochranu sptřebitele). Skutečnost, že prodejce nekontroluje, zda plní své vlastní zákonné povinnosti v případě prodeje originálně zabalených výrobků, nemá pro jeho odpovědnost žádný význam.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit mimo jiné na ADR ČOI (odkaz v prvním vyjádření dTestu v této projednávané věci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:29, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.