Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#71509Velice špatné zacházení ze zásilkami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2023, před rokem

MARIE TIHELKOVÁ

Znění stížnosti

Dnes mi byl doručen balíček, byl to balíček menších rozměrů. Ten, pan řidič vylovil cca po 8 minutách kdy ho nemohl najít, pod hromadou větších balíků. Způsob uložení balíků je neskutečně chaotický a navíc krabice pokrčené a rozbité. Podle mně na depu naházené halabala a ne naskládané dle vykládek.


Produkt

objednané byly tužky, kdy mohly být poškozeny.


Požadované řešení

Poučení a řádné zaškolení pracovníka rozvozu, jak má s těmito balíky a balíčky zacházet, jak si je má poskládat aby nemusel u zákazníka s balíčky a balíky pohazovat, lovit je pod jinými balíky a nijak zdlouhavě s nimi nemanipuloval. Malé a menší balíčky by měly být uloženy zvlášť, třeba v přepravním boxu.
Pracuji jako koordinátorka v distribuci, vím o čem mluvím. Děkuji za kladné vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 08:26, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.