Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
pred 3mesici se pritel prestehoval,tuto zmenu ihned nahlasil T-mobilu s tim,ze chce prevest internet na novou adresu.
Od te doby uz x krat spolecnost kontaktoval,aby prisel technik a internet zapojil.Az vcera spolecnost pozadavek zapsala s tim,ze o drivejsi zadosti nic nevi.Jde o to,ze je uz 3.mesic bez internetu,ktery vsak po celou dobu platil ve vyuctovani.Vypovedet smlouvu pry nelze,protoze splaci i mobilni telefony pro deti.
Je nejaka moznost,jak docilit vraceni penez za sluzbu,kterou de facto nemelDle meho jde o neopravnene obohacovani.
Moc dekuji za odpoved!
Pavla Horakova
Vraceni 3-mesicniho poplatku za internet
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, je vhodné o tom informovat společnost a službu reklamovat. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Domníváme se, že společnost nemá za období, kdy spotřebitel nemohl služby využívat, o čemž společnost informoval a služby reklamoval, nárok na plnění ze strany spotřebitele.
Jelikož se cena za nedodanou službu objevila ve vyúčtování, je vhodné taktéž toto vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné podat u společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.:
- na tel.: 800 73 73 73;
- písemně na adrese: T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4;
- osobně na pobočce společnosti;
- prostřednictvím webového formuláře dostupného zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Na vyřízení reklamace má společnost standardně 30 kalendářních dnů.
Upozorňujeme spotřebitele, že reklamace vyúčtování nemá vliv na splatnost reklamované faktury.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.