Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od roku 2018 společnost nevrátila 3 500 Kč za lístky, mezitím však vznikla nová společnost JV Classics s.r.o., která se tváří, že s ničím nemá nic společného, ale jako jednatele lze dohledat paní Zahradníkovou, taktéž pro JV Agenturu. Nová agentura vesele pořádá další akce, ze kterých nám kdysi slibovali peníze vrátit, to se však doteď nestalo. Poté, co v nové JV Classics zjistili, že lidé nejsou tak omezení a dokáží si dohledat informace z rejstříku a dát si 5 a 5 dohromady jsem byla osočena, že jsou veškeré spojitosti pouze vykonstruované :)
online nákup vstupenek
Navrácení peněz všem, kteří mají od roku 2018 "trpělivost" či zmedializování této celé kauzy, což by možná konečně pohnulo něčím svědomím.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Usnesením MSPH 88 INS 13301/2021 Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla dne 24.11.2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C736E0EEB04246F8E05333F21FAC6A59) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít, aniž by došlo ke smírnému vyřešení sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.