Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7152Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2015, před 10 lety

Dominika Lednická

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám tímto stížnost na nedoručení zásilky BA970473965VV, původní číslo RP304416687SG.
Nebyla jsem Českou poštou vůbec informována o uložení zásilky, nebyla mi podána první ani druhá výzva k vyzvednutí zásilky a ta byla následně odeslána zpět odesílateli. 1.6.2015, kdy mi již bylo podezřelé, že zásilka nepřichází, jsem navštívila webovou stránku sledování zásilek a zjistila skutečnost, že zásilka byla toho dne odeslána zpět do Prahy. Telefonicky jsem kontaktovala Vaši pobočku Ostrava 30 a paní mi nebyla schopna vysvětlit, proč jsem nedostala žádnou výzvu k vyzvednutí zásilky. Slíbila mi, že následující den zatelefonuje na centrálu do Prahy, zdali lze ještě zásilku doručit a dá mi vědět. Bohužel se tak nestalo, nikdo mne opět nekontaktoval a zásilka byla odeslána zpět odesílateli.
Země původu odeslání zásilky je Čína. Balíček, který mi měl přijít byl již zaplacený a nevím zdali bude odesílatel ochoten mi ho znova poslat. Tímto mi vznikla peněžitá škoda, kterou budu po České poště vyžadovat.
Česká pošta mou stížnost vyřešila jako neoprávněnou.


Požadované řešení

Proplacení peněz za nedodanou zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 11:37, před 10 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.