Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#71546Bezdůvodné přesměrování zásilky nedodaný zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2023, před rokem

Ivana Bernasova

Znění stížnosti

Zboží, které jsem objednala mi bylo bezdůvodně přesměrováno o 30 km dál, jsem invalidní a nemohu si pro zásilku dojet. Nevlastním řidičák . Volala jsem a nic jsem se nedozvěděla s robotem po telefonu. Komunikovala jsem s firmou, která mi balíček posílá a oni to poslali na správnou adresu. Přesměrováno to bylo u vás. Bernasová


Požadované řešení

Chci, aby zboží bylo dodáno do Žihle a ne do Jesenice. Jinak chci vrátit zpět všechny peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2023 08:46, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2023 13:16, před rokem

Dobrý den, paní Bernasová, k přesměrování zásilky by mělo dojít pouze ve výjimečných situacích, například pokud je původní výdejní místo plné, nebo když nezastihneme příjemce na adrese, pakliže si zásilku objedná domů. Zásilku uložíme na jiné blízké pobočce s volnou kapacitou, aby si ji příjemce mohl vyzvednout pokud možno co nejdříve. Mrzí mě, jestli je pro vás náhradní výdejní místo nedostupné. V takovém případě prosím zavolejte na číslo +420 216 216 516, když řeknete slovo "operátor", budete přepojena na někoho z kolegů, který se s vámi domluví na nejlepším řešení. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:31, před rokem

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:05, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.