Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.11.2023 jsem přijížděl Leo Expressem (Os 7150) do Ústí nad Orlicí (pravidelný příjezd 7:20), spoj byl na příjezdu 4 minuty opožděn a měl jsem přestupovat na R 894 Zlínský expres (směr Praha), pravidelný odjezd 7:24.
Při příjezdu Leo expresu do stanice se cestující rozběhli k navazujícímu spoji, který nepočkal a následně se rozjel.
Tato situace nebyla poprvé a několik desítek cestujících, kteří cestovali směr Prdubice, Praha, muselo hodinu čekat na další spoj.
Bylo mi již dříve několikrát sdělěno ve vlacích, že je závazek čekat 15min na zpožděné přípoje v Ústí nad Orlicí.
Zvláště v ranní špičce, kdy lidé dojíždějí do práce, toto beru jako neomluvitelné a pro cestující z Orlicka doslova podpásovku.
Zpožděnku nám na ujetý přípoj nikdo nevydá a v práci jsou z toho pro dojíždějící nemalé problémy.
Prosím o nápravu od traťového dispečera, aby vlaky vzájemně čekaly na zpožděné přípoje a nedělaly se rozdíly mezi konkurenčními společnostmi
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.spravazeleznic.cz/kontakty/kontaktujte-nas.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.