Společnost


Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71563Špatná koordinace návazných spojů při zpoždění- orlickoústecko/ Pardubický kraj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2023, před rokem

Lukáš Beneš

Znění stížnosti

Dne 1.11.2023 jsem přijížděl Leo Expressem (Os 7150) do Ústí nad Orlicí (pravidelný příjezd 7:20), spoj byl na příjezdu 4 minuty opožděn a měl jsem přestupovat na R 894 Zlínský expres (směr Praha), pravidelný odjezd 7:24.

Při příjezdu Leo expresu do stanice se cestující rozběhli k navazujícímu spoji, který nepočkal a následně se rozjel.
Tato situace nebyla poprvé a několik desítek cestujících, kteří cestovali směr Prdubice, Praha, muselo hodinu čekat na další spoj.
Bylo mi již dříve několikrát sdělěno ve vlacích, že je závazek čekat 15min na zpožděné přípoje v Ústí nad Orlicí.

Zvláště v ranní špičce, kdy lidé dojíždějí do práce, toto beru jako neomluvitelné a pro cestující z Orlicka doslova podpásovku.
Zpožděnku nám na ujetý přípoj nikdo nevydá a v práci jsou z toho pro dojíždějící nemalé problémy.


Požadované řešení

Prosím o nápravu od traťového dispečera, aby vlaky vzájemně čekaly na zpožděné přípoje a nedělaly se rozdíly mezi konkurenčními společnostmi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2023 13:48, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.spravazeleznic.cz/kontakty/kontaktujte-nas.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 11:36, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.