Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.11.2023 jsem přijížděl Leo Expressem (Os 7150) do Ústí nad Orlicí (pravidelný příjezd 7:20), spoj byl na příjezdu 4 minuty opožděn a měl jsem přestupovat na R 894 Zlínský expres (směr Praha), pravidelný odjezd 7:24.
Při příjezdu Leo expresu do stanice se cestující rozběhli k navazujícímu spoji, který nepočkal a následně se rozjel.
Tato situace nebyla poprvé a několik desítek cestujících, kteří cestovali směr Prdubice, Praha, muselo hodinu čekat na další spoj.
Bylo mi již dříve několikrát sdělěno ve vlacích, že je závazek čekat 15min na zpožděné přípoje v Ústí nad Orlicí.
Zvláště v ranní špičce, kdy lidé dojíždějí do práce, toto beru jako neomluvitelné a pro cestující z Orlicka doslova podpásovku.
Zpožděnku nám na ujetý přípoj nikdo nevydá a v práci jsou z toho pro dojíždějící nemalé problémy.
čekat na zpožděné přípoje
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.