Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jsem členem PlayStation už od vydání PlayStation 1 z nevysvětlitelných důvodu ,jste mi zablokovali účet na PS4 Fluss 151 ,nikdo není schopen mi vysvětlit proč jste mi sebrali 600 her co jsem na úctě mnel ,vážně mně to dost už rozčiluje ,jediné co jste mi byli schopni říct ,snad nějaká studentka že jsem zadal vrácení platby cca 412 Kč přijde mi to že si že mne děláte srandu ,na úctě jsou hry za desetitisíce,a vy mně už půl roku blokujete kvůli čtyřem stovkám ,to myslíte vážně ? Můj bankéř prověřil co mohl žádné vrácení peněz na mém účtu NENI A NIKDY JSEM NIC NEPOZADOVAL ,tímto vás naposled slušně prosím začněte s tím něco dělat ,bezdůvodně mi blokujete spoustu peněz ,takto si vážite člověka co utratí v Sonny tolik peněz jestli po mně chcete 412 korun okamžitě mi napište kam je mám poslat a ten účet laskavě odblokujte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S pozdravem dost rozhněvaný Pavel Flosman.
Účet PS4 Fluss 151
Požadované řešení je na vaší straně ,necítím z mé strany žádné pochybení
|
Tweet |
Společnost může zablokovat uživateli účet či konzoli PlayStation, přičemž obvykle je hráčům zasílán e-mail, ve kterém je vysvětleno proč a na jak dlouho byl jejich účet zablokován. Tento e-mail je zasílán na e-mailovou adresu spojenou s účtem (přihlašovacím ID). V případě nedohledání tohoto e-mailu doporučujeme zkontrolovat také koš nebo spam e-mailu.
Blokace je přitom možná například v případě, že uživatel poruší podmínky služby. Zablokovat účet je přitom možné dočasně nebo trvale.
Pokud spotřebitel neobdržel oznámení o důvodu blokace účtu, nebo se domnívá, že tento důvod není dostačující, měl by se obrátit na společnost, která by mu měla poskytnout vyjádření. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné zde: https://www.playstation.com/cs-cz/support/contact-us/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.