Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#71570Špatné informace od prodavače na pokladně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2023, před rokem

Olga Kozická

Znění stížnosti

Mám aplikaci Lidl plus, nenačetla se mi na pokladně, prodavač mě ujistil, že ano.Dále jsme vraceli plastové lahve, předali jsme kupon u pokladny, zakoupili jsme pitnou vodu s příchutí lesních plodů. Na tento výrobek měla být sleva 20 procent. Ale opět se to nenačetlo, prodavač opět řekl, že je to načtené. Bohužel jsem neměla s sebou brýle, a tak jsem kontrolovala účtenku až doma. Je to nejspíš moje vina, ale takovéhle prodavače byste neměli zaměstnávat. Vše se událo na prodejně Plzeń Folmavská 1.11. v 18.07. ***.
Olga Kozická


Požadované řešení

Prodavače dál nezaměstnávat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2023 14:51, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud spotřebitelka naplnila veškeré podmínky pro to, aby byly slevy na zboží uplatněny (včetně naskenování kartičky Lidl Plus), měly by být slevy poskytnuty. Naskenování karty je možné prokázat například kamerovým záznamem na prodejně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2023 08:30, před rokem

Dobrý den, paní Kozická. Za komplikace se omlouváme. Je nám líto, ale my zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Doporučíme Vám, abyste kontaktovala naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:32, před rokem

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:06, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.