Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Mám aplikaci Lidl plus, nenačetla se mi na pokladně, prodavač mě ujistil, že ano.Dále jsme vraceli plastové lahve, předali jsme kupon u pokladny, zakoupili jsme pitnou vodu s příchutí lesních plodů. Na tento výrobek měla být sleva 20 procent. Ale opět se to nenačetlo, prodavač opět řekl, že je to načtené. Bohužel jsem neměla s sebou brýle, a tak jsem kontrolovala účtenku až doma. Je to nejspíš moje vina, ale takovéhle prodavače byste neměli zaměstnávat. Vše se událo na prodejně Plzeń Folmavská 1.11. v 18.07. ***.
Olga Kozická
Prodavače dál nezaměstnávat.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud spotřebitelka naplnila veškeré podmínky pro to, aby byly slevy na zboží uplatněny (včetně naskenování kartičky Lidl Plus), měly by být slevy poskytnuty. Naskenování karty je možné prokázat například kamerovým záznamem na prodejně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Kozická. Za komplikace se omlouváme. Je nám líto, ale my zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Doporučíme Vám, abyste kontaktovala naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.