Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes po dlouhé době nákup v Bille Ostrava Dubina : mandarinky v akci! = vystavena většina plesnivých ve 2 poloprázdných přepravkách, tzn. když jste sáhli po mandarince že vložíte do sáčku, nahnilá mandarinka se rozprskla mezi prsty a také do prostoru :)= velice nechutná záležitost. V lednicích tj. ve vitríně prosklené ve výši očí (nešlo tedy přehlédnout :) umístěny balené saláty v akci, na první pohled shnilé, místo barvy zelené převládala barva hnědá = otázka je pro koho je takto odporné zboží vystaveno ??? To někdo kupuje ??? Kdo toto proboha schvaluje ???
Aby se to už nikdy neopakovalo prosím, shnilé zboží nevystavovat !
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.