Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#71572Plesnivé ovoce a zelenina v BILLA OSTRAVA DUBINA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2023, před rokem

Ingrid Neuwirthová

Znění stížnosti

Dnes po dlouhé době nákup v Bille Ostrava Dubina : mandarinky v akci! = vystavena většina plesnivých ve 2 poloprázdných přepravkách, tzn. když jste sáhli po mandarince že vložíte do sáčku, nahnilá mandarinka se rozprskla mezi prsty a také do prostoru :)= velice nechutná záležitost. V lednicích tj. ve vitríně prosklené ve výši očí (nešlo tedy přehlédnout :) umístěny balené saláty v akci, na první pohled shnilé, místo barvy zelené převládala barva hnědá = otázka je pro koho je takto odporné zboží vystaveno ??? To někdo kupuje ??? Kdo toto proboha schvaluje ???


Požadované řešení

Aby se to už nikdy neopakovalo prosím, shnilé zboží nevystavovat !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2023 10:38, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2023 14:35, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 14:21, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:25, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.