Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71583Zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2023, před rokem

Kristýna Zezulková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 2.11.2023 měl bus číslo 980 v čase 9:20 z Frýdku-Místku směr rožnov pod Radhoštěm zpoždění.přijel až 9:59
Díky tomu jsem nestihla návštěvu lékaře . Není tohle poprvé
Ale vždycky bylo zpoždění kratší dobu.
Bez udání důvodu
Jen mi bylo řečeno ze má bus zpoždění
Jezdím tenhle spoj minimálně 2 krát do měsíce


Produkt

Zpoždění 980


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby se to už neopakovalo . Popřípadě by bylo fajn aby jsme byli lépe informováni . Když jsem se divala na idos tak mi to psalo ze bus je už dávno na cestě do Rožnova .
Cena 75kč a ještě k tomu přes půl hodiny čekání mi přijde dost .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2023 10:55, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 11:31, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.