Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dnes 2.11.2023 měl bus číslo 980 v čase 9:20 z Frýdku-Místku směr rožnov pod Radhoštěm zpoždění.přijel až 9:59
Díky tomu jsem nestihla návštěvu lékaře . Není tohle poprvé
Ale vždycky bylo zpoždění kratší dobu.
Bez udání důvodu
Jen mi bylo řečeno ze má bus zpoždění
Jezdím tenhle spoj minimálně 2 krát do měsíce
Zpoždění 980
Byla bych ráda kdyby se to už neopakovalo . Popřípadě by bylo fajn aby jsme byli lépe informováni . Když jsem se divala na idos tak mi to psalo ze bus je už dávno na cestě do Rožnova .
Cena 75kč a ještě k tomu přes půl hodiny čekání mi přijde dost .
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.