Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
i já se řadím k podvedeným klientům společnosti TICKET ART, ale vzhledem k tomu, že tato společnost od r.2021 nereaguje vůbec na nic, nedomnívám se, že by zde tyto stížnosti, které jsou na bázi dobrovolnosti, byly jakkoli vyřešeny - viz předchozí odpovědi. Jen by mne zajímalo, kde skončily peníze stovek nebo tisíců okradených klientů (stížnosti jsou i na dalších webech) a jak je možné, že k takovému jednání vůbec může beztrestně dojít. Kolik lidí kontroluje v r.2021 insolvenční rejstřík, když má vstupenky na akci, která byla přesunuta z roku 2020 na rok 2023? Mám za to, že insolvenční správce měl z objednávek k dispozici údaje klientů, aby je seznámil se situací, ale to by bylo moc práce, jim dát vědět, že by mohli své pohledávky do insolvenčního řízení přihlásit... Je možný nějaký způsob domoci se vrácení peněz klientům - odpověď nějakého právníka zde?
Sektor 106-řada 1-sedadlo 70,72,74,76 (pův. datum 16.5.2020 - přeloženo 24.4.2021 - přeloženo 4.11.2023)
Vrácení celkové částky 3.960 Kč
|
Tweet |
Domníváme se, že nároky spotřebitelů jsou nyní již prakticky nevymahatelné, nicméně v případě že by se prokázalo například podvodné jednání společnosti, bylo by možné vymáhat částky i nyní. O tomto však může rozhodnout pouze o soud. V případě, že má spotřebitelka podezření na spáchání trestného činu, může se obrátit na orgány činné v trestním řízení.
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta. Ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23. 9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.