Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes 2.11. okolo 11cté hodiny jsem byl nakupovat v Kauflandu v Písku. U obslužného pultu jsem strávil ve frontě asi 7 minut než na mě přišla řada.Jelikož máte na každém nákupním vozíku, že při delším čekání jak 5 minut, mám nárok na poukázku ve výši 50Kč, jsem se rozhodl tuto možnost využít. Obsluha u pultu o ničem takovém nevěděla, tak jsem se informoval na informacích a paní na mě dost nevraživě koukala ((asi co si to dovoluji) a po chvíli někam volala. Téměř po 10 minutách jsem dostal odpověď, že jsem ve frontě strávil "přesně" 4 minuty a na poukázku nemám nárok. Že je to na kamerách, ale to mi nesmí ukázat. Nevím tedy proč takovouto reklamu na vozíky umisťujete když ji nehodláte plnit. Takové jednání se mi vůbec nelíbí.
S pozdravem Kozlík Karel , Písek
Navrhuji tuto reklamu odstranit, a zbytečně nedráždit zákazníky.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud byly splněny podmínky pro vydání poukázky, měla by být spotřebiteli poskytnuta.
Pokud by poukázka i přes splnění podmínek vydána nebyla, mohlo by se jednat o nekalosoutěžní praktiku, konkrétně pak klamavou reklamu podle § 2977 Občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 písm. c) uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje.
Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.