Společnost


Střelecký Portál s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7161Zboží jsem vrátil v zákonné lhůtě 14 dnů, peníze obchod nevrátil, přestože zboží i odstoupení od smlouvy převzal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2015, před 10 lety

Petr Rybyšar

Znění stížnosti

Na webu společnosti (http://www.strelecky-portal.cz) jsem zadal objednávku č. 7146 dne 17.3.2015. Ve stejný den jsem na základě instrukcí zadal platbu bankovním převodem. Zaplatil jsem tedy předem 3277,-Kč a měsíc čekal na dodání zásilky. A když jsem ji konečně 14.4. převzal (a to pouze částečnou, eshop mě předem informoval, tedy až potud v pořádku), zjistil jsem, že neodpovídá objednávce - zaslali mi jiné zboží, než odpovídalo popisu na jejich eshopu (konkrétně lukostřelecké Dopadiště YATE 60XL dle popisu to, co jsem chtěl, poslali ale pouze středový výměnný insert do většího dopadiště, nesouhlasí s popisem). Snažil jsem se eshop kontaktovat a domluvit řešení - nereagovali.
Takže jsem vše poslal zpět ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží spolu s doporučeným dopisem s odstoupením od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů (dne 27.4.), obchod měl vrátit peníze do 12.5. - platba dosud nedorazila. Eshop nereaguje na emaily (objednavka@strelecky-portal.cz; info@strelecky-portal.cz, původně i sportal@email.cz)ani na původní telefonní kontakt (tel kontakt 773690019), který už smazali ze stránek. 18.5 prý došlo ke změně vlastníka společnosti, ale IČO zůstalo, sídlo společnosti také - Kaprova 42/14, 11000, Praha 1 (původně TARGETRON, dnes Střelecký Portál s.r.o.).

Vracenou zásilku obchod obdržel a převzal, písemné odstoupení od Kupní smlouvy také. Dle mých zjištění bylo obojí doručeno Českou poštou dne 28.4.2014 na adresu uvedenou na faktuře jako adresu doručovací (Střelecký Portál CZ, TARGETRON - Střelecký Stadion Lobzy 1109, 31200, Plzeň). Tímto datem začala běžet lhůta 14 dnů na vrácení peněžního plnění. Tato doba uplynula 12.5.2015.

Nemám ani zboží, ani peníze, eshop nereaguje na moje opakované emailové výzvy, jiný kontakt. Prosím pomozte mi problém vyřešit, soudní cestu považuji za krajní možnost.

Děkuji Petr Rybyšar


Produkt

Objednávka 7146 zadaná na eshopu http://www.strelecky-portal.cz,


Požadované řešení

Požaduji vrátit zpět penežní plnění ve výši 3277Kč. Jako gesto dobré vůle nepožaduji vrátit účelně vynaložené náklady/poštovní poplatky poště na odeslání zboží zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 14:20, před 9 lety

Spotřebitel může využít v daném případě postup daný občanským zákoníkem, a podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku (uzavřené prostřednictvím internetu) do 14 dnů od převzetí zboží, aniž by bylo nutné to jakkoliv zdůvodňovat (§ 1818 zákona). Využije-li spotřebitel právo odstoupit od smlouvy považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. Zakoupené zboží je spotřebitel povinen do 14 dnů od této chvíle vrátit zpět prodejci a ve stejné lhůtě by měla spotřebiteli dorazit plná kupní cena zakoupeného zboží.

Podle § 1832 odst. 1, 2 občanského zákoníku musí prodejce vrátit celou částku, kterou od spotřebitele na základě smlouvy přijal, včetně nákladů na dopravu ke spotřebiteli, ovšem pouze do výše nejnižší ceny jím nabízené dopravy (nepočítá se osobní odběr). Peněžní prostředky vrací stejnou formou, jakou bylo placeno, případně v jiné formě, kterou spotřebitel odsouhlasí nebo která pro spotřebitele neznamená náklady navíc.

Podle ustanovení § 1832 odst. 3 občanského zákoníku náklady spojené s navrácením zboží zpět prodejci nese spotřebitel, ledaže spotřebitel před uzavřením smlouvy nebyl žádným způsobem informován o povinnosti je hradit (např. formou internetových stránek internetového obchodu). V takovém případě by šly za provozovatelem obchodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 13:27, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.