Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
K studentskému tarifu je dle webových stránek O2 k dispozici na rok zdarma O2 TV modrá a HBO MAX. K HBO jsem se ještě nedostal, protože mi běží vlastní předplatné, ale O2 TV? Tak já vám povím jak to je. O2 si vytvořilo novou aplikaci O2 TV 2.0, tvářící se jako nějaký pokrok. Nicméně je nefunkční, tudíž se žádná televize zdarma na rok nekoná. Všem je to jedno, aplikace má bezmála 100 hodnocení na App Storu o hodnotě 1,4 hvězdičky. To o něčem vypovídá. Mě by zajímalo, proč je potřeba dělat novou aplikaci, která má věčně nefunkční servery a tudíž televize neběží, když stará aplikace funguje úplně super? Já to vím… “Nabídneme O2 TV zdarma, uděláme aplikaci, kterou si budou moci stáhnout, ale aplikace nebude fungovat. Tak jim řekneme, ať si u nás pořídí setopox. Kterým se zavážou na 2 roky a po roce telky zdrama jí budou muset platit další rok za 500,- měsíčně plus zařízení”. A proč? Protože u všech ostatních poskytovatelů aplikace na chytrých televizích funguje, dokonce některé mnohem lépe, a jsou za poloviční cenu bez závazku. Bravo!
O2 TV Modrá k studentskému tarifu zdarma pro nové zákazníky
Chci aktivovat jak HBO MAX, tak deklarovanou O2 TV modrou na rok zdarma a to standardním způsobem. To jest přihlášením se ve staré aplikaci O2 TV a HBO MAX pod jedním emailem a heslem. Chci to normálně vidět v samoobsluze jako O2 TV modrá s balíčkem Kino (nebo jak to mají teď řešené, oni ví) a to do dalšího vyúčtování
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den Stanislave,
mrzí nás Vaše nespokojenost. K vybraným tarifům YOU nabízíme O2 TV Modrou a balíček kino, který obsahuje mimo jiné přístup do aplikace HBO Max. Aktivovat si jej můžete přes samoobsluhu Moje O2, kde na úvodní obrazovce bude možnost si obojí aktivovat. Televizi lze pak sledovat přes aplikaci O2 TV 2.0, ať už přes set top box, mobilní telefon nebo chytrý televizor. Jak sledovat O2 TV naleznete zde - https://www.o2.cz/osobni/televize/moznosti-sledovani-o2-tv.
Původní aplikace již byla na hranici technických i kapacitních možností. Na nové O2 TV stále pracujeme, optimalizujeme a vylepšujeme jí. Do budoucna plánujeme přidávat nové funkcionality, jako je například tvorba vlastních seznamu kanálů. Jsou-li vaše potíže časté, napište nám na email info@o2guru.cz s odkazem na dTest, číslem služby a datem narození. Rádi se na vše podíváme a se vším Vám pomůžeme.
S pozdravem
Radek Nowak,
Guru pro Social Media O2
Líbí se mi vaše naprogramovaná odpověď, jak vše vyřešíte. Nevyřešíte nic. Aplikaci, která nefunguje a má na storu 1,4 hvězdičky, protože se do ní nejde přihlásit a když ano, tak nejdou servery, nevyřešíte přes noc. Aplikaci optimalizujete a vylepšujete? Paráda. Jak dlouho? Bude na to stačit ten rok televize zdarma? Pochybuji. Podle historie aktualizací na tom makáte jednou za čtvrt roku. Lidi nejsou debilní ;)
A nebudu už vám psát mailíky ani volat, protože mě vždy akorát rozčílíte. Všichni se tam horlivě snažíte a neumíte udělat ani pořádně odladěnou aplikaci na základech té staré. IT společnost 21.stol. Tleskám tvl! Aplikace s kapacitními možnostmi… no to je ale blbost. Tak posílím servery, ne? To s aplikací absolutně nemá co dělat! Proč jiné společnosti nemusí překopávat aplikace? Ne, vy milato abyste přizpůsobili starou funkční apku, tak uděláte novou. Nedělejte z lidí debili. Tady jste narazili. Kecy o technologickém a kapacitním problémům APLIKACE jsou bullshit. Prostě jste udělali záměrně odpad aby to lidi nemohli využívat. To je celé. Přejdu jinam. Dělat kreténa ze mě nebudete
Mrzí mne, jak to vidíte a že uvažujete o odchodu. Některé aktualizace zákazníci vnímají, protože změnu přímo vidí, některé probíhají na pozadí a ačkoli je uživatelé nezaznamenají, pro fungování celé platformy mají zásadní vliv. Jedna potíž však může mít různé příčiny a proto ke každému zákazníkovi musíme přistupovat individuálně. Ze stejného důvodu jsem Vás žádal o napsání emailu, abychom se na to mohli podívat detailně. Byl bych velice rád, kdyby jste nám napsal a my mohli vše prověřit.
S pozdravem
Radek Nowak,
Guru pro Social Media O2
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: