Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupili jsme si jízdenky do Prahy na víkend, jelikož ale naše babička, která nám měla hlídat, jde na operaci a bude muset mit klidový režim, tak nemůžeme jet nikde. Bohužel na infolince mi paní jasně sdělila, že jsem si koupila přes Smile Club jízdenky, tudíž mi nevrátí peníze, které nám teď budou chybět a místo toho dostaneme Leokredity, které už nevyužijete, protože vlakem nejezdíme a nejezdí ani do města, kde bydlíme. Požádala jsem o vrácení peněz ovšem s negativní odpovědi. Velmi mě toto zklamalo. Kdyby mi vrátili peníze na účet, tak bych byla velmi ráda, než je mít v leokreditech, které nevyuziji.
Jízdenky do Prahy
Poprosila bych o navrácení peněz za jízdenky, kdyby se jednalo o pár stovek, tak by mi to až tak nevadilo, ale bohužel se jedná o 2,5 tisíce, které jsou pro nás celkem důležité peníze.
|
Tweet |
Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Polková, je nám líto, avšak v případě nákupu jízdenek pod registrovaným emailovým účtem ve Smile Club věrnostním programu lze jízdenky stornovat pouze do leo kreditu, jak je uvedeno ve smluvních přepravních podmínkách i v podmínkách věrnostního programu. Náš věrnostní program je dobrovolný, nákup jízdenek není podmíněný registrací. S těmito podmínkami jste souhlasila dobrovolně před nákupem jízdenek a předpokládá se, že v takovém případě jste se s podmínkami i seznámila.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
situace se vyřešila vrácením peněz. Avšak jsem musela prvně zrušit účet, následně stornovat lístky, abych mohla dostat peníze takto zpět.
Děkuji moc za odpovědi a kladné vyřízení.
Polková
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.