Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#71620Zadost o vraceni kreditu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2023, před rokem

Damjan Prelovsek

Znění stížnosti

Dobry den sms mne vyzvala k dobiti kreditu do 31.10. To jsem ucinila 31.10. Castkou 300 Kc. Presto mi byl vynulovan kredit 77 Kc. Splnila jsem podminku, ze k prodlouzeni platnosti kreditu musim dobit do 31.10. V sms nebyl casovy limit do kolika hodin.
Prosim o nacraceni teto cadtky 77 Kc. Tel ***.
Vse jsem splnila a jsem poskozena vynulovanim 77 Kc.
Pracovnik O2 na Flore byl velmi neochotny, aby to pomohl resit.
Velmi dekuji Jana Chaloupkova


Požadované řešení

Pripsani 77 Kc zpet dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 13:44, před rokem

Dle dostupných informací v případě různých dobití určuje platnost celého kreditu dobití s nejdelší dobou platnosti. Bonusový kredit (tj. kredit získaný od společnosti ve formě různých akcí a bonusů) na platnost běžného kreditu ovšem nemá vliv. To znamená, že pokud si spotřebitel dobije standardní kredit, neprodlužuje se tím i platnost bonusového kreditu a naopak. Pokud spotřebitel získá bonusový kredit, neprodlouží se jím platnost standardního kreditu. Když kreditu skončí platnost, propadne bez nároku na náhradu.

Jestliže by se nejednalo o bonusový kredit a spotřebitel by si dobil kredit před skončením platnosti stávajícího kreditu (77 Kč), ale tento kredit následně propadl, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2023 16:05, před rokem

Dobrý den, mrzí mne Vaše nespokojenost. Doplňte mi prosím do sekce neveřejné údaje výrobní číslo Vaší SIM karty nebo její PUK pro ověření, případně nám tyto údaje zašlete emailem na info@o2guru.cz a podíváme se na možnosti připsání kreditu. Děkuji Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2023 18:04, před rokem


Damjan Prelovsek

Dobrý den,
číslo mám již dlouho, takže nemám již čísla puku a pinů. Ale mohu telefon i se simkartou přinést na O2 např. na Floře. Nešlo o žádný bonusový kredit, ale o normální, kdy vždy na číslo dáme částku 300,- Kč a a z ní se může telefonovat tak, že se odečte 20 Kč na den a je volání zdarma do půlnoci a určité kvantum internetu. Měl jsem si znovu dobít do 31.10., což jsem tento den učinil a přišla mi od Vás sms, že půl hodiny předtím jste mi zbytek minulého kreditu 77 Kč vzali. Šlo prakticky jen o pár minut. Myslím, že mi neměl být kredit sebrán předčasně, v sms o nutnosti dobití kreditu se nepsalo do kolika hodin to musí být. Přišel jsem na projednu asi v 17 hodin. Smsm od O2 mám schovány. Prosím, nevidíte to v historii mého čísla? Momentálně jsem mimo Phu, ale brzy se vrátím.
Předem děkuji za ochotu a informace.
Skutečně šlo jen o běžné dobíjení kreditu, žádné bonusy.
Děkuji Damjan Prelovšek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2023 18:19, před rokem

Dobrý den, výrobní číslo SIM karty najdete přímo na plastové kartičce SIM ve Vašem telefonu. Začíná vždy 8942. Děkuji Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2023 14:23, před rokem


Damjan Prelovsek

číslo na sim
8942020399
8097
3377

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2023 14:35, před rokem

Dobrý den, děkuji za doplnění. Kredit jsem na Vašem čísle nechal navýšit o částku 77,41 Kč. Děkuji Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2023 14:41, před rokem


Damjan Prelovsek

Velmi děkuji. Omlouvám se, dnes mi nešlo vložit číslo a založili jsme nejprve novou stížnost s odkazem na tuto, pak se nám to vloži podařilo. Prosím, berte tu druhou jako bezpředmětnou.

Děkujeme a přejeme hezký konec roku
Damjan Prelovšek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2023 14:43, před rokem

Dobrý den, děkuji za doplnění. Kredit jsem na Vašem čísle nechal navýšit o částku 77,41 Kč. Děkuji Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.11.2023 14:54, před rokem


Damjan Prelovsek

Hodnocení:

Komentář: Děkuji moc