Společnost


I4U21 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#71624Navrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2023, před rokem

Martina Sedláčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
měla jsem zaplacený wellness pobyt v Harrachovské Perle, ale z důvodu Covid krize se pobyt neuskutečnil. Nejdříve se termín posouval, ale jelikož covidová krize pokračovala, tak mi pán Marian Kopal poslal dobropis na vrácení peněz s datem splatnosti 31.12.2023. Do teď peníze neposlal, na další e-maily nereagoval a obávám se, že ty peníze ani nepošle. Jedná se o částku 5299 Kč a mám i screenshoty o zaplacení pobytu, dobropisu a e-mailové komunikace. Byla bych vděčná, kdyby se to vyřešilo a konečně zaslal peníze zpět. Děkuji, Sedláčková.


Produkt

Zaplacení pobytu 30.11.2020-02.12.2020, faktura ***


Požadované řešení

Vrácení peněz za zaplacený pobyt, který se z důvodu corona krize neuskutečnil. Číslo účtu jsem jim posílala e-mailem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 06:52, před rokem

Pokud bylo spotřebiteli sděleno, že mu budou peníze za pobyt vráceny, mělo by se tak skutečně stát. Obecně totiž platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Pokud společnost nevrátila peníze v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení ceny za pobyt ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li podnikatel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: I4U21 s.r.o., Bělehradská 858/23, 12000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2023 21:39, před rokem

Dobrý den. Doba Covidová byla skutečně těžká a pro mnoho podnikatelů byla likvidační. Přesto jsme ji přežili a díky tvrdé práci jsme dnes jako firma ještě větší.
Na spokojenosti zákazníků nám opravdu záleží, proto je výsledkem naší práce přes deset tisíc spokojeně ubytovaných zákazníků a přes 1000 pozitivních referencí třeba jen na Bookingu.
Postupně splácíme veškeré poukazy, které jsme nemuseli vůbec dobropisovat, přesto jsme je uznali a zákazníkům proplácíme.
Nepřipadá mi vhodné rozebírat, co by podnikatel měl a neměl, když něco slíbil, pakliže lhůta jeho slibu není uplynutá.

Jestliže máme na dobropisu z jistého důvodu termín 31.12.2023, má to za prvé důvod a za druhé tento slib není ani po termínu, ani nesplněný.
Vyjádření zákaznice se mi zdá nevhodné a zbytečné.

DOBROPIS BUDE ZÁKAZNICI ZAPLACEN DO TERMÍNU JEHO SPLATNOSTI.
Děkujeme a přejeme všem jen to hezké.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:31, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2023 11:30, před rokem


Martina Sedláčková

Dobrý den, stále čekám na vrácení peněz, protože je neposlali. Pokud tvrdí, že jsou nyní ještě větší firma, pak tedy nechápu co je za problém vrátit peníze za službu, která se neuskutečnila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 15:55, před 11 měsíci

Jelikož se společnost již znovu k případu nevyjádřila, ač na ni spotřebitelka stížnost řádně přeřadila, žádáme spotřebitelku o potvrzení, že došlo k proplacení dobropisu.

Jestliže k proplacení dobropisu doposud nedošlo, může spotřebitel zvážit vymáhání svých prostředků jinak než mimosoudní cestou, k čemuž je nejvhodnější využít služeb advokáta (www.dtest.cz/advokati).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.2.2024 18:45, před 11 měsíci


Martina Sedláčková

Hodnocení: