Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#71625Údajne nezaplacená splátka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2023, před rokem

Jana Soldánová

Znění stížnosti

Dobrý den i když ne spokojený,dnes 3.11.2023 jsem dostala od Vás dopis o nezaplaceni splátky/nevím jaké/,OmegaMarine i K2 vitamin jsem zaplatila okamžite převodem,potom me přišla nabídka na nejaké prášky nahubnutí,což vubec nepotřebuji ,tak jsem to okamžite hodila do koše,tudíž jsem nic neobjednala ,nic nepřezvala a vy me pošlete dopis o dluhu nevím čeho,tudíž jestli me pošlete další upomínku tak se okamžite obracím na PČR a na IČO,příští rok 2024 už od Vás nic přebírat nebudu a nic nechci.


Požadované řešení

Chci písemnou odpoved a omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 06:57, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o, nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice 4 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.

Doporučujeme také spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2023 10:00, před rokem

Vážená paní Soldánová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Abychom mohli vyhovět Vašemu požadavku, zkontrolovat Váš zákaznický účet, nejprve Vás požádáme o zaslání doplňujících údajů, jako je zákaznické číslo nebo adresa, jelikož podle Vámi zaslaných údajů Vás nebylo možno v systému jednoznačně identifikovat. Poté Váš zákaznický účet a úhrady s ním spojené zkontrolujeme a dle Vašeho požadavku ukončíme pravidelné zasílání. Doplňující údaje je také možné zaslat přímo na můj email marta@naturamed.cz.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 23:04, před rokem

Žádáme spotřebitelku o doplnění požadovaných údajů, případně o sdělení, zda se stížnost již podařilo vyřešit smírnou cestou.

Bude-li si spotřebitelka přát, aby její údaje nebyly veřejně dostupné v rámci této stížnosti, nechť to ve svém vyjádření sdělí a dTest v návaznosti na takové případné vyjádření stížnost převede do neveřejného režimu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:29, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.