Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den i když ne spokojený,dnes 3.11.2023 jsem dostala od Vás dopis o nezaplaceni splátky/nevím jaké/,OmegaMarine i K2 vitamin jsem zaplatila okamžite převodem,potom me přišla nabídka na nejaké prášky nahubnutí,což vubec nepotřebuji ,tak jsem to okamžite hodila do koše,tudíž jsem nic neobjednala ,nic nepřezvala a vy me pošlete dopis o dluhu nevím čeho,tudíž jestli me pošlete další upomínku tak se okamžite obracím na PČR a na IČO,příští rok 2024 už od Vás nic přebírat nebudu a nic nechci.
Chci písemnou odpoved a omluvu.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o, nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice 4 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.
Doporučujeme také spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Soldánová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Abychom mohli vyhovět Vašemu požadavku, zkontrolovat Váš zákaznický účet, nejprve Vás požádáme o zaslání doplňujících údajů, jako je zákaznické číslo nebo adresa, jelikož podle Vámi zaslaných údajů Vás nebylo možno v systému jednoznačně identifikovat. Poté Váš zákaznický účet a úhrady s ním spojené zkontrolujeme a dle Vašeho požadavku ukončíme pravidelné zasílání. Doplňující údaje je také možné zaslat přímo na můj email marta@naturamed.cz.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o doplnění požadovaných údajů, případně o sdělení, zda se stížnost již podařilo vyřešit smírnou cestou.
Bude-li si spotřebitelka přát, aby její údaje nebyly veřejně dostupné v rámci této stížnosti, nechť to ve svém vyjádření sdělí a dTest v návaznosti na takové případné vyjádření stížnost převede do neveřejného režimu.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.