Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
chtěla bych podat stížnost na služby, které jsem v pojišťovně Axa objednala, zaplatila, posléze potřebovala využít a nebyly mi poskytnuty.
Uzavřela jsem u pojišťovny Axa minulý týden cestovní pojištění na 4 dny - Dovolená autem. Bohužel jsem při cestě zpět z Francie prorazila pneumatiku na dálnici, a volala jsem tedy asistenční linku pro technickou asistenci. Operátor se mě vyptal na číslo smlouvy, údaje o mně a o vozidle. Zde ovšem začal problém. Operátor mi k mému velkému překvapení sdělil, že při stáří vozidla nad 15 let asistenci nedostanu a nechal mě na dálnici napospas osudu. Při sjednávání pojištění online jsem nikam stáří vozidla vyplňovat nemusela, navíc při rozkliknutí přiložených dokumentů se zde vyloženě píše toto: "vztahuje se na automobil: do 3,5 t, není omezen stáří auta ani řidiče".
Musela jsem si tedy poradit sama a jinak, přitom jsem měla celou dobu ten dobrý pocit, že jsem s touto pojistkou (kterou jsem uzavírala již po několikáté) v bezpečí. Na dálnici jsem strávila dalších 5 hodin v dešti než mě s vozidlem odtáhli do servisu a protože se pneumatika nedala opravit, musela jsem přečkat noc v hotelu, než sehnali 2 pneumatiky nové, které jsem si musela koupit, jinak bych neodjela. Axa měla platit můj odtah do servisu, stejně jako noc v hotelu, ale zřekli se této povinnosti. Chystám se záležitost postoupit dále. Odvezla jsem si z této dovolené velkou nedůvěru v pojišťovnu Axa, stejně jako pořádné nachlazení.
Cestovní pojištění s technickou asistencí - Dovolená autem
Finanční kompenzace, omluva a férový prodej pojištění s omezeným stářím vozidla.
|
Tweet |
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz.
Jestliže existuje spotřebitelův nárok na úhradu jemu vzniklých nákladů skrze uzavřené pojištění, pak je pojišťovna povinna tento nárok splnit.
Nedojde-li k včasnému splnění povinností pojišťovny, má spotřebitel nárok nejen na náhradu nákladů, ale i na zákonné úroky z prodlení. Společnost lze případně vyzvat k plnění předžalobní výzvou (https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva).
Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z neživotní pojištění je Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., na kterou se lze v případě trvajícího sporu obrátit.