Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7164Pes v obchodech s potravinami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2015, před 10 lety

Jiřina Habrová

Znění stížnosti

Dobrý den,poslední dobou se čím dál častěji setkávám při nakupování potravin s dalšími zákazníky kteří nakupují společně se PSEM v náručí.Nejen,že psa nosí v náručí po prodejně,ale při ukládání pečiva do pytlíku.V uvozovkách jednou rukou drží psa a druhou si vybírá pečivo.Jistě se to neshoduje s hygienickými předpisy.Pekař v pekárně musí mít na hlavě ochranou síťku,o každé mouše se musí vyhotovit zápis o její likvidaci.Následně si koupím pečivo plné psích chlupů.Tento nešvar se hojně rozmáhá nejen v Penny Marketu,ale i řetězci Jednota.
Svůj postřeh napíši i do těchto řetězců a hlavnímu hygienikovi.

S pozdravem Jiřina Habrová


Požadované řešení

Nálepka na vstupní dveře Zákaz vstupu zvířet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 13:21, před 10 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 13:01, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.