Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,poslední dobou se čím dál častěji setkávám při nakupování potravin s dalšími zákazníky kteří nakupují společně se PSEM v náručí.Nejen,že psa nosí v náručí po prodejně,ale při ukládání pečiva do pytlíku.V uvozovkách jednou rukou drží psa a druhou si vybírá pečivo.Jistě se to neshoduje s hygienickými předpisy.Pekař v pekárně musí mít na hlavě ochranou síťku,o každé mouše se musí vyhotovit zápis o její likvidaci.Následně si koupím pečivo plné psích chlupů.Tento nešvar se hojně rozmáhá nejen v Penny Marketu,ale i řetězci Jednota.
Svůj postřeh napíši i do těchto řetězců a hlavnímu hygienikovi.
S pozdravem Jiřina Habrová
Nálepka na vstupní dveře Zákaz vstupu zvířet
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.