Společnost


Československá obchodní banka, a. s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71645Při vkladu na vlastní účet ČSOB z vkladomatu se mi na účet peníze nepřipsali více jak 24h

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2023, před rokem

Jakub Kunst

Znění stížnosti

Dobrý den,

Rád bych podal stížnost ohledně nedostatečného zaznamenání vkladu na můj bankovní účet prostřednictvím vašeho vkladomatu. Dne [2.11.2023] 22:49h jsem provedl vklad na vkladomatu umístěném na adrese [Chlumecká černý Most] s cílem připsat určitou částku na svůj účet ***

Bohužel se však stalo, že tato částka nebyla správně připsána na můj účet, ačkoli jsem provedl transakci v souladu s pokyny na vkladomatu. To mi způsobilo značné nepohodlí a nejistotu ohledně mého finančního stavu.

Žádám o okamžité vyřešení této situace a nápravu chyby v záznamech vaší banky. Prosím, sdělte mi, jakým způsobem hodláte tuto situaci vyřešit a kdy mohu očekávat, že bude částka připsána na můj účet.

Děkuji za vaši pozornost a rychlou reakci na tuto záležitost.

S pozdravem,
[Jakub Kunst]
***


Produkt

poř.cislo *** Autorizační kód *** Československá obchodní banka Vkladomat 22:49


Požadované řešení

Žádám o okamžité vyřešení této situace a nápravu chyby v záznamech vaší banky. Prosím, sdělte mi, jakým způsobem hodláte tuto situaci vyřešit a kdy mohu očekávat, že bude částka připsána na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 15:59, před rokem

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jestliže se peníze při vkladu přes bankomat ČSOB nepřispaly na účet spotřebitele, je vhodné podat reklamaci. Reklamaci vkladu přes bankomat ČSOB je možné uplatnit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.csob.cz/kontakty/napiste-nam/formular;
- tel. na infolince společnosti: 800 300 300.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 10:12, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.