Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Rád bych podal stížnost ohledně nedostatečného zaznamenání vkladu na můj bankovní účet prostřednictvím vašeho vkladomatu. Dne [2.11.2023] 22:49h jsem provedl vklad na vkladomatu umístěném na adrese [Chlumecká černý Most] s cílem připsat určitou částku na svůj účet ***
Bohužel se však stalo, že tato částka nebyla správně připsána na můj účet, ačkoli jsem provedl transakci v souladu s pokyny na vkladomatu. To mi způsobilo značné nepohodlí a nejistotu ohledně mého finančního stavu.
Žádám o okamžité vyřešení této situace a nápravu chyby v záznamech vaší banky. Prosím, sdělte mi, jakým způsobem hodláte tuto situaci vyřešit a kdy mohu očekávat, že bude částka připsána na můj účet.
Děkuji za vaši pozornost a rychlou reakci na tuto záležitost.
S pozdravem,
[Jakub Kunst]
***
poř.cislo *** Autorizační kód *** Československá obchodní banka Vkladomat 22:49
Žádám o okamžité vyřešení této situace a nápravu chyby v záznamech vaší banky. Prosím, sdělte mi, jakým způsobem hodláte tuto situaci vyřešit a kdy mohu očekávat, že bude částka připsána na můj účet.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jestliže se peníze při vkladu přes bankomat ČSOB nepřispaly na účet spotřebitele, je vhodné podat reklamaci. Reklamaci vkladu přes bankomat ČSOB je možné uplatnit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.csob.cz/kontakty/napiste-nam/formular;
- tel. na infolince společnosti: 800 300 300.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.