Společnost


Talode-tex s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71650Vyhrožování, špatné chování k zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2023, před rokem

Alena Nečasová

Znění stížnosti

Objednala jsem na eshopu zboží od firmy Talode.Přišel mi jediný mail s tím,že objednávka je přijata a mám počkat na SMS zprávu.Ano přišla mi SMS zpráva,jen jediná.Zboží se vrátilo zpět a firma Talode začala vyhrožováním.S tím,že pokud nezaplatím 200kč náklady na dopravu tak to předají právnímu oddělení.Od začátku jsou nepříjemní, agresivní a vyhrožují.Dopravu mi firma Talode při objednávce účtovala 69kč a když zaplatím i zpáteční dopravu je to 138kč.Poprosila jsem je o kompletní fakturu a vyučování za co mám vlastně platit 200kč.Bez úspěchu.Poslali fakturu na 200kč dopravu a napsali mi,že pokud to do tří dnů nezaplatím tak to předají právnímu oddělení.Po přečtení recenzí je to jejich běžná praxe.Vyhrožování, arogantní jednání a platit 200kč za dopravu, kvalita jejich produktů také nic moc dle recenzí a volně dostupných informací.
Já samozřejmě ráda zaplatím částku za dopravu.Jen si nemyslím,že tento e-shop je v pořádku .Dle dostupných informací jsou opravdu nepříjemní, agresivní, vyhrožování je jejich šálkem čaje a výrobky mají nekvalitní.Dá se s tím něco dělat ?
Mám zaplatit částku 200kč i přesto,že mi neposlali detaily za co platím ?
Děkuji


Požadované řešení

Chci kompletní detail faktury který mi neposlali.
Firma Talode nereaguje
Poštovné mají v jiné cenové relaci.Zřejmě okrádání a vyhrožování je jejich náplní práce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 16:34, před rokem

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu zboží uvedené v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží od zvoleného přepravce převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží uvedenou v objednávce.

Jestliže kupující zboží nepřevzal, přičemž o možnosti převzetí zboží byl řádně informován a byla mu k tomu poskytnuta přiměřená lhůta, a toto zboží je nutno doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, je kupující povinen uhradit náklady spojené s takovým doručováním. Mezi náklady spojené s doručováním řadíme i náklady vzniklé v souvislosti s administrativními úkony společnosti, nikoliv pouze přepravu zboží.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 10:13, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.