Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Web se tváří, že pomůže vytvořit zdarma životopis, nicméně po vytvoření životopisu nabídne možnost, že za 20 Kč si jej může uživatele stáhnout. Tím se ovšem zaváže platit měsíční předplatné ve výši 619 kč, které si společnost sama stahuje z poskytnutých údajů prostřednictvím bankovní karty. Předplatné lze zrušit až od následujícího mesíce, tzn. v našem případě budeme platit ještě jednou. Existuje stránka, kde by to mělo jít zrušit https://resumaker.cz/zrusit-odber/ což jsme tedy využili a budeme doufat, že poslední platba odejde v prosinci.
Pod
Zablokovat web, z podmínek je patrné, že peníze již nelze dostat zpět. Ideálně vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Podle popisu spotřebitele byla v tomto případě uzavřena smlouva s podnikatelem, a proto je spotřebitel povinen za poskytnutou službu podnikateli řádně zaplatit.
Spotřebitel může smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Hatzava Ltd., 48 King George, Tel Aviv 6433701, Israel), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Ke zrušení předplatného je možné využít také kontaktní formulář který je dostupný zde: https://resumaker.cz/kontaktujte-nas/.
Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Izraeli), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.